Ik heb net je topic gelezen ,wat spannend zeg! Wat een onzekerheid ik hoop het toch een mooi einde krijgt en dat je testen toch vanaf nu lekker opgaan lopen. Vind je kv test er toch wel veel belovend uitzien,als ik dat mag zeggen. Succes,blijf je even volgen
Die 'o' en 'm' staan voor ochtend en middag denk ik ? In dat geval ben je een middag-tester denk ik Over twee dagen weer testen ? Deze ziet er toch goed uit !
Klopt idd maar ook de middag testen van de afgelopen dagen waren lang niet meer zo duidelijk als vandaag. Tis en blijft een apart verhaal Haha
Het verhaal van je moeder en de laatste test geven toch wel weer moed! Wat een roller coaster... Wat moeten er een hoop emoties door je lijf gaan, ik duim heel hard!!
Dit is wel een hele gave wending zeg! Ik heb het echt wel vaker gehoord dat hcg langzaam wordt aangemaakt, geen mens is hetzelfde. die laatste test is toch wel heel duidelijk te zien dat er stijging is! Hou die baby vast!
Ik lees dit al n tijdje stil mee.. maar Jezusmina, gtst is hier niks bij hahah! Ik duim voor je. Ik ken n meid die pas met 7wkn positief testte terwijl zij echt t gevoel had dat ze gewoon zwanger was.. heel veel testjes versleten die allemaal negatief waren, sportuitslagen die negatief waren.. en op n dag uit t niets de zwangerschapstest eruit knalde.. echo gehad en was ze toch echt al 8 weken zwanger. Dus wie weet behoor jij ook tot een van deze mysterieuze verhalen hihi.
Sportuitslagen hahah, moet natuurlijk bloeduitslagen zijn.. mijn telefoon maakt zo te zien zn eigen verhaallijn er van .
Ja zo krijgt een mens weer hoop! Ik word wel blij van die laatste test. Hopelijk komt dit helemaal goed en kunnen we jouw verhaal in de toekomst gebruiken om te zeggen: tja onlangs was ook een verhaal over een dame die pas heel laat oplopende testjes had, maar dat is ook helemaal goed gekomen.
Idd spanning Haha vanmiddag nog een testje denk ik wagen. Vanmorgen weer bloed geprikt maar maandag pas de uitslag omdat het vanuit Duitsland eerst naar Nederland gestuurd moet worden in verband mer dat ze in Duitsland andere waardes meten. Geduld het is uitdaging. Jij bent al bijna op het eind succes met de laatste loodjes