ik vraag me af of ik echt een streepje zie of dat ik het me in beeld. Ik zit op dag 27 van cyclus en Mn cyclus is 31-32 dagen. Help!
Moest flink turen......ik twijfel, zo op het oog zie ik niks, pas bij flink inzoomen denk ik dat ik zie wat je bedoelt... succes!
Ik zie wel degelijk zonder te turen een streep, maar ik twijfel heel erg of ie roze of grijs is. Ik zou het over een paar dagen nog eens proberen.
Ligt het aan mij.. ik lijk wel 2 dunne streepjes te zien.. Je bent wel vroeg met testen even afwachten en dan nog eens testen. Spannend hoor
Dank je wel en weet je die test van gister ik had in de ochtend getest en later weer uit de prullenbak gevist en toen zag ik pas die tweede streep heel licht veel mensen zeggen dat is een indroogstreep, maar had wel vaker action testen gebruikt en ie bleven wit ook dagen later. Vandaar dat ik toch dacht ff een CB testje halen. Dit is wel duidelijker.
Ff voor de grap een ovulatie test gedaan die is volgens mij positief voor dames die het zich af vroegen Lorain ben zwanger!