100% meisje?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Charlie86, 29 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charlie86

Charlie86 Lid

1 jun 2015
    60
    0
    0
    Hoi Dames,

Na 3 jongens hebben wij te horen gekregen dat we dit keer een dochter verwachten. Helemaal leuk maar toch geloof ik het zelf (nog) niet helemaal . Wat denken jullie is dit zeker een meisje? Bedankt alvast :)

Bijgevoegde bestanden:

• 006.jpg
      006.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,3 KB
      Weergaven:
      41
  2. Novy4

Novy4 Actief lid

21 mrt 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    ja hoor :)

gefeliciteerd ik kon het ook niet geloven na 2 jongens dus heb toen nog 3 echo's gehad hahah

3. bloemetje95

bloemetje95 Niet meer actief

Is dit niet een beetje een vroeg termijn?
    Zo op t gezicht wel een meid

4. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Meisje! Hier andersom na twee meiden een jongen ik snap dat je het niet gelooft :p

5. Charlie86

Charlie86 Lid

1 jun 2015
    60
    0
    0
    Vergeten erbij te zetten deze echo is gemaakt als geslachtsbepaling bij 16+2 weken. :)

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ja duidelijk! Gefeliciteerd wat gaaf!!

7. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    jaa hoor een prachtige dochter :D

8. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Lijkt wel een hartje haha! Zie niet echt 3 strepen erin maar het lijkt wat slecht op de echo gezet. Maar als zij er van overtuigd is dat het een meisje is. Dan zou ik daarvan uit gaan, zij heeft de bewegende beelden gezien.

9. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Heb je ook nog een plaatje van de zijkant?

10. Charlie86

Charlie86 Lid

1 jun 2015
    60
    0
    0
    Heb geen echo van de zijkant wel de hele echo op dvd en daar zie ik ook 3 streepjes naast elkaar alleen op het moment van de foto lijkt het idd een hartje :) heb wel al onderzoek gedaan en op ingender.com komt ik verschillende echo's tegen die bevestigd meisje zijn waar je zo'n hartje ziet :) Maar ik heb ook altijd gedacht dat je gewoon 3 streepjes zou moeten zien maar goed... ze was er echt 100 procent zeker van.... alleen ik dus niet... Maar goed bij mijn jongste zaag je met dezelfde termijn echt heel duidelijk dat het een jochie was :)

11. Hippie mama

Hippie mama Actief lid

7 apr 2015
    131
    0
    0
    Wauw wat leuk naar drie boys een meid! Gefeliciteerd! Geeft me toch stiekem hoop dat de kleine hummel in mijn buik ook een meid is maar moet nog ff wachten want we hebben besloten tot de geboorte te wachten.

12. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    ben wel benieuwd, lukt het om je dvd op de plek van de drie streepjes op pauze te zetten. Hier vervolgens een printscreen van te maken (knopje bovenin op toetsenbord) en deze afbeelding op te slaan? En dan vervolgens hier ook te plaatsen?

Deel Deze Pagina