Hoi Dames, Na 3 jongens hebben wij te horen gekregen dat we dit keer een dochter verwachten. Helemaal leuk maar toch geloof ik het zelf (nog) niet helemaal . Wat denken jullie is dit zeker een meisje? Bedankt alvast
Lijkt wel een hartje haha! Zie niet echt 3 strepen erin maar het lijkt wat slecht op de echo gezet. Maar als zij er van overtuigd is dat het een meisje is. Dan zou ik daarvan uit gaan, zij heeft de bewegende beelden gezien.
Heb geen echo van de zijkant wel de hele echo op dvd en daar zie ik ook 3 streepjes naast elkaar alleen op het moment van de foto lijkt het idd een hartje heb wel al onderzoek gedaan en op ingender.com komt ik verschillende echo's tegen die bevestigd meisje zijn waar je zo'n hartje ziet Maar ik heb ook altijd gedacht dat je gewoon 3 streepjes zou moeten zien maar goed... ze was er echt 100 procent zeker van.... alleen ik dus niet... Maar goed bij mijn jongste zaag je met dezelfde termijn echt heel duidelijk dat het een jochie was
Wauw wat leuk naar drie boys een meid! Gefeliciteerd! Geeft me toch stiekem hoop dat de kleine hummel in mijn buik ook een meid is maar moet nog ff wachten want we hebben besloten tot de geboorte te wachten.
ben wel benieuwd, lukt het om je dvd op de plek van de drie streepjes op pauze te zetten. Hier vervolgens een printscreen van te maken (knopje bovenin op toetsenbord) en deze afbeelding op te slaan? En dan vervolgens hier ook te plaatsen?