hallo, ik heb een aantal onzekere vragen. ik ou zwanger zijn vd 2e. nu heb ik een echo gehad en bleek daarop nog weinig tot niks te zien te zijn. avhteraf blijkt dat ik nog maar 5.5week zou zijn als je de eisprong mag geloven. mijn clear blue test sloeg een paar dagen voor de echo 2 tot 3 weken aan . ik heb een dag 2druppels bruin bloed gehad vorige week thats it. nu mag ik over 2weken teryg komen voor een nieuwe echo. omdat ik onzeker ben nog een clear blue gedaan een week later dezr stond nu op 3 plus. en mijn test streep is paarser dan de co trole streep. wat denken jullie? reden voor zorg of juiat niet?
Hoi Isisnice, we gaan nooit af op een zwangerschapstest met indicator. Die kunnen er ook zo een week naast zitten omdat niet bij iedereen het hcg hormoon op deze manier stijgt. Op een echo is bij 5,5 week nog niet veel te zien. een zwart rondje met soms een dooierzakje. Een embryo en hartactie is vaak nog niet te zien. Het is inderdaad in dit geval goed beleid om over 2 weken nog eens te kijken. Het bloedverlies dat je beschrijft is echt minimaal en klinkt niet als een miskraam. Dus ik heb goede hoop. Je krijgt uiteraard nooit garanties in het leven, maar dit is niet meteen slecht nieuws hoor. Afwachten tot de volgende echo, spannend! Groetjes BRigitte
dank je wel brigitte. ook wij hebben goede hoop. maar god wat voelt het onzeker onze verloskundige zei ook dat het 50/50 is. even was bij mij het glas half leeg maar sinds een paar uur weer half vol. het is gewoon afwachten. ik hoop enorm ewn klein knipperlichtje te zien dinsdag