Over het algemeen lijkt het er wel op ja. Ikzelf ben heel dun en voelde al leven met 14 weken (Ik zie dat jij nu 14 weken bent ).
Nee, volgens mij niet. Ik ben gezet en voelde Ryan met 16 weken zwangerschap. Het ligt eraan hoe je placenta ligt. Als je dun bent en je placenta ligt aan de voorzijde, voel je niet zo snel de baby schoppen.
Volgens mij maakt het niets uit, ik ben ook niet de allerdunste en ik heb al met 13 weken zoiets leven gevoeld. Daarbij is een buik van iemand die wat flinker is van binnen echt niet minder gevoelig dan iemand die dun is.
Ik meen dat de ligging van je baarmoeder en de placenta de belangrijkste factoren zijn voor hoe snel je leven voelt. Mijn baarmoeder is iets naar voren gekanteld, dus ik voelde al met week 15 'gefladder' in mijn buik. Groetjes, Wendy
denk dat t wel degelijk veschil maakt, ben ook geen slanke den en mijn placenta ligt aan de voorkant en ik voelde ook steeds nog maar nix en heb t aan de gynaecoloog gevraagd en die zei dat als je al wat flinker bent van jezelf EN je placenta ligt ook nog eens aan de voorkant, t wat langer dan normaal kan duren .....
Mijn placenta ligt ook aan de voorkant en ben wel slank maar voelde wel met 18 weken al schoppen. En met 14 weken vlinders.
Nou ik heb helaas wel een paar grammetjes te veel, maar de eerste voelde ik met 16 weken en nu de tweede met 12 weken al dus wat dat betreft lijkt het me niet dat gezettere mensen het later voelen..
ik was 15 weken en voelde al leven, en ben niet de allerslankste... ik denk dat zoiets ook vooral afhangt aan de ligging van je placenta, en die van mij ligt netjes achter..
Bij mij ligt de placenta aan de voorkant, en ik voelde het al zo vroeg rond 13 weken. Dus daar zal het dan ook niet altijd aan liggen.