11 a 12 weken echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by dewie, Aug 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dewie

dewie Actief lid

Jul 29, 2006
    100
    0
    0
    Nou ik moet ook even mijn verhaaltje kwijt over mijn eerste echo... :D En waar kun je dat beter dan hier.. :)

Gisteren hebben mijn vriend en ik onze eerste echo gehad. Jeetje wat was dit mooi zeg... ik had echt niet verwacht dat we het zo goed konden zien!
    Die kleine bewoog al heel erg, draaide zich zo nu en dan om en heen en weer, wat een ontroerend moment! Moest natuurlijk ook huilen. Mijn vriend hield zich groot, maar op de gang toch een traantje weggepinkt.
    Ik dacht 11 wk en 5 dagen te zijn, maar ik ben al iets verder 12 wk en 4 dg. Als dit goed is, op het formulier staat zoiets, want die vrouw die de echo maakte zij niet hoeveel meer.
    De kleine is al 6,2 cm dus een duimpie groot! Nou mijn vriend en ik wilden toen we daar vandaan kwamen niet naar huis, we wilde het tegen iedereen gaan vertellen! We zouden ook echt de hele dag wel naar zo´n echo kunnen kijken.
    Het is zo echt nu, een heel ander gevoel als dat ik daarvoor had. Nou aankomende dinsdag een combinatietest (ben ik wel een beetje zenuwachtig voor) en dan naar de verloskundige.

2. Lizzy

Lizzy Bekend lid

Jun 5, 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    Hey Dewi.

Gaaf he, zo'n echo??
    Als ik het goed begrijp ben je de 12 weken dus voorbij?
    Gefeliciteerd!

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Van harte meid. Lekker genieten nu!

4. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    heerlijk he, echt een magisch moment, en nu genieten maar

5. dewie

dewie Actief lid

Jul 29, 2006
    100
    0
    0
    Ja, ik ben de 12 weekjes voorbij. Ik heb het nu aan zowat iedereen laten zien... ik geniet er echt van!

Share This Page