dag meiden, ik zit nu op dag 11 of 12 dpo, zou ik een testje wagen? ik kan het bijna niet laten, maar weet niet of het wel al verstandig is hehe, beetje nerveus xxxxxxx
Tja een moeilijke maar persoonlijk zou ik testen gewoon omdat ik heel nieuwsgierig van aard ben! Indien negatief vergaat de wereld niet dan test je gewoon ....indien je menstuatie uitblijft over 2 a 3 dagen nog eens. Succes met het nemen van een beslissing! Mirre
oki bedankt hoor meid, ik ga straks binnen uurtje eens testen kan het toch niet laten, moet nu nog niet naar toilet maar als ik straks ga....ff testje erbij nemen en inderdaad negatief ... morgen nog eens en overmorgen en de dag erna hihi
tja lastig... het ligt er ook een beetje aan wanneer je normaal ongi wordt na je eitje..... Aan de ene kant kun je er een test tegenaan gooien... maar als ie negatief is weet je eigenlijk nog niets.... Aan de andere kant kun je ook nog een paar dagen wachten.... als je zwanger bent ben je het dan ook nog en je hebt meer kans op een duidelijke streep.. Succes met je beslissing
Ik zit ook op 11 dpo, maar heb nu licht bruinverlies, dus waarschijnlijk game over. Hoop dat jij beter nieuws hebt straks!
Hoi Julie, ik zou nog even wachten hoor. Grote kans dat het nog negatief is ook al zou je eventueel zwanger zijn. Eigenlijk weet je dan nog niets. Maar goed, ik kan me helemaal voorstellen dat je je nieuwsgierigheid niet kan bedwingen. In ieder geval veel succes, mocht je toch nu al gaan testen. Ik ben erg benieuwd! Hartje1
bedankt allemaal, heb getest: negatief natuurlijk zaterdag opnieuw testen als het dan al nie te laat is