Mijn dochtertje krijgt hypo allergene voeding, nu heeft ze sinds 11 dagen zon 5 à 6 luiers met dunne ontlasting, wat ook zuur ruikt. Daarvoor had ze netjes 1x per dag breiige ontlasting. Nu had ik mijn huisarts gebeld omdat ik het best wel lang vind aanhouden, en hij gaf aan dat het een virale infectie is en dat de melk de diarree in stand houdt en wel 4 weken kan aanhouden. Mijn dochter heeft trouwens er geen koorts bij. Consultatiebureau vond het vreemd omdat ze eerst wel normale ontlasting had. Op een of andere manier vind ik het zelf ook vreemd, maar ach de huisarts is deskundig. Wie heeft dit nog meer bij zijn kindjes?
Heeft ze niet gewoon spruw? Hier kreeg mn zoon ook enorm dunne spuit luiers - bijna water achtig - toen hij spruw had.
- Kan er een tandje in aantocht zijn? - Heeft je kindje verder geen klachten? Onze dochter heeft een vrij hevige koemelkallergie, toen we weer moesten provoceren met 10cc hypo-allergene voeding had ze bijna 3 weken lang 10-12 luiers op een dag. Ik vind het gezien je verhaal niet heel waarschijnlijk klinken, maar you never know...