ik heb een vraagje. ik gebruik de paarse (en soms roze) ovulatietesten van clearblue 27/12 - knipperende smiley rond 12 uur ( s'avonds sex gehad) 28/12 - knipperende smiley rond 12 uur (s' avonds sex gehad) 29/12 - knipperende smiley rond 12 uur (s' avonds sex gehad) 30/12- knipperende smiley rond 12 uur en op de roze een lege smiley (geen sex gehad) 31/12 (vandaag)- stilstaande smiley en op de roze ook een smiley rond 11.30 Nu vraag ik me af of het een gemiste kans is dat we het gister niet gezellig hebben gemaakt of hebben we vanavond en morgenavond ook nog een kans???
Niks aan de hand hoor. Het meet je piek dus zal ergens binnen nu en 48u gaan springen. Dus als je het vanavond en morgen doet zit je prima!
maar het kan ook al zijn dat ik bijvoorbeeld gisteravond om 19 uur ook al zo'n stilstaande smiley had. gisteravond heb ik niet meer getest. alleen gister rond 12 uur. stel het was gisteravond om 19 uur positief dan kan de eisprong toch al geweest zijn of niet? en nu heb ik vandaag om 11.30 positief getest dan kan het vanavond (als we sex hebben) toch ook al gesprongen zijn??
Dan kan die inderdaad al gesprongen zijn. Maar dan nog heb je het eergisteren nog gedaan en sperma overleeft wel eventjes.. mocht ie al zijn gesprongen blijft het eitje nog zo’n 12u in leven dus als je het dan vanavond doet heb je nog een extra kansje.
De roze is gevoeliger dan de paarse dus dan had je gisterenavond op de roze ook een smiley moeten hebben. Ik verwacht dus dat jouw ei morgen of overmorgen zal gaat springen. Ik zou vandaag overslaan en morgenochtend na het wakker worden "gezellig" het nieuwjaar in gaan
die roze heb ik ook gister rond 12.00 gedaan! En gisteravond ook al overgeslagen dus denk vanavond maar weer gezellig maken en morgenavond ook nog voor de "zekerheid"