He dames ! Even een vraagje voor de mensen die ook pcos hebben of er wat van weten. In 2 ziekenhuizen is er bij mij pcos geconstateerd. Dit na super lange cyclussen en het uitblijven van een menstruatie. 1 keer primolut gehad en clomid. Ik reageerde hier goed op. Nu bijna 6 maand later, heb ik 2 cyclussen achter elkaar een smiley gehad op een clear blue ovulatie test. En ook mijn menstuatie is redelijk normaal. 33&29 dagen. Ben deze maand begonnen met IUI-D, na mijn positieve test is de inseminatie geweest. Nu bedenk ik me alleen, kan pcos ineens over zijn?! Heb ik ondanks mijn smiley wel een eisprong gehad. Ik vind het een erg lastige situatie. In het ziekenhuis zeiden ze dat het er goed uit zag doordat ik weer op een "normale" cyclus zit. Maar wat als ik nou wel een Lh piek heb maar geen werkelijk eisprong. Dan wil ik liever de volgende IUI aan de hormonen. Pfffff lastig .... Wie o wie kan mij helpen of advies geven ??
Ik weet dat je met pcos wel meerdere eisprongen kan hebben per jaar, hangt vooral af van de mate van je pcos. Maar ik denk dat het ziekenhuis je meer informatie kan geven. Bijvoorbeeld doormiddel van echo. Maar 33 en 29 is een zeer mooie cyclus! Het is niet elke maand hetzelfde dus ik denk dat je inderdaad een eisprong hebt gehad