Hallo mede MMMers, Een verhaal om misschien sommige een beetje hoop te geven. Ik heb twee weken geleden mijn eerste IUI gehad, zonder hormonen. We kregen toen slecht nieuws omdat er na bewerking nog maar 800.000 zaadjes over waren. Als het volgende IUI nog een keer onder een miljoen zou zijn moesten we overstappen op ICSI. Ze gaf ons heel weinig kans (onder de 5%). Maar ik heb vandaag al hartstikke positief getest! Het is natuurlijk nog heel vroeg en de kans op een miskraam is nog hoog. Maar ik ben allang blij dat ik voor het eerst in 16 maanden weer eens zwanger ben, en blijkbaar is IUI voor ons een zeer goede hulpmiddel! Ik hoop dat iedereen hier die met IUI bezig is ook snel zwanger word
Gefeliciteerd! Dit soort berichten zijn heel fijn om te horen!! Geeft mij zeker weer moed! Zelf anderhalve week geleden eerste iui in eigen cyclus gehad met 2,2 miljoen. Maar de kwaliteit bij mijn man is wisselend dus goed om te horen dat het ook met een laag aantal raak kan zijn! Geeft geen garantie natuurlijk maar positieve verhalen zijn altijd fijn als je zelf in het zenuwslopende traject zit waarvan je weet dat de kans per poging maar 10% is. Had je voor het testen al symptomen? Geniet van je kersverse zwangerschap!!
Gefeliciteerd !!!! tis fijn om ook eens zulke berichten als deze te lezen i.p.v. negatieve, Geniet van het zwanger zijn !! heel veel geluk
Bedankt allemaal! Het is nog erg onwerkelijk en ik ga er wel dus vanuit dat het nog makkelijk mis kan gaan... Ik voelde de eerste week helemaal niets, wist zeker dat het niet gelukt was. De tweede week begon ik me af en toe heel licht misselijk te voelen, en mijn borsten worden steeds gevoeliger. Maar gister op mijn nod wist ik zeker dat ik ongesteld ging worden, zo voelde het. Maar niet dus!