rekbaar slijm, blijkt voorteken miskraam te zijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Starlady, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Begin van de week had ik het nog over wat rekbaar doorzichtig slijm betekende. Gisteren wist ik wat het voor mij betekende.

Eind oktober had ik een positieve test, 5 december miskraam, 12 december einde bloedverlies, 21 december geheel negatieve test, gisterenmiddag totaal onverwachts opnieuw miskraam.

VK gebeld en gisterenavond nog voor controle geweest, wat blijkt, na controle van hetgeen, blijk ik zwanger te zijn geweest van een tweeeiige tweeling. Echter beide op een andere dag (en maand) dus verloren.

Dacht ik t boek te hebben kunnen afsluiten, hopen we dat nu alsnog te kunnen doen dus. We hebben wel vrijspel gekregen om door te gaan en we hoeven geen maand te wachten. 26 december (begindag van bloedverlies) moest ik aanhouden als ongesteldheidsdag.

Wel word ik nu doorgestuurd naar ziekenhuis voor verdere controle. Dit aangezien ik 6 zwangerschappen heb gehad, waarvan 1 voldragen (onze dochter). Mss krijgen we geen 100% uitsluitsel maar misschien kunnen we achterhalen wat de reden is geweest van de voorgaande miskramen.

Nou wilde dit toch even kwijt. We gaan wel door en hoop dat het bloeden (roze verlies op dit moment) snel over is. Dan kunnen we door....

2. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel veel sterkte meis.
    Knuf.

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    sterkte meid knuf

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jeetje zeg.. Heel veel sterkte meis!

5. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, dat is heftig hoor, wat jullie voor je kiezen hebben gekregen!
    Iets totaal onverwachts zeg!!! Pfff...
    Wens jullie alle sterkte, ook met de vervolgonderzoeken.

Hopelijk alsnog snel een brusje voor jullie meid!

Succes!!!

Groetjes, Claire

6. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Jeetje wat naar zeg. Echt heel veel sterkte gewenst. Ik hoop voor je dat je snel opnieuw zwanger raakt.

Deel Deze Pagina