Ik hoop het dat het bij jou zo snel verdwijnt! Ik test helaas op 14 dpo nog steeds het streepje dat nu op je test staat, erg vervelend Op 16 dpo is het er bij mij nog, maar dan wel echt een tuurstreepje.
Ik testte op dag 7 na pregnyl blanco, 8 na pregnyl licht, dag 9 donkerder, dag 10 licht en vanaf dag 11 blanco. T verschilt zo per persoon.
Is ook zo! Wel een groot nadeel van Pregnyl Verwacht over 5 dagen mijn NOD (alsgoed is) dus zie het wel Bedankt voor je reactie
5000 IE Pregnyl zou in principe in 8-9 dagen uit je lichaam moeten zijn. Als je op dag 13 zit en nog steeds een streepje hebt na die dosis lijkt me dat een goed teken. Wordt het streepje duidelijker of lichter?
Ik zit nu op 14 dagen na 5000 pregnyl Test nog steeds positief niet knallend maar goed te zien Is iig niet donkerder nog hetzelfde als gisteren Mijn buik is aan het zeuren dus mijn menstruatie zal wel onderweg zijn (Dat is natuurlijk ook het risico van wat eerder testen!) mijn cyclus varrieerd tussen dag 25 en 31 zit nu op dag 27 en 12 dagen na eisprong
Dat is dus lastig met een onregelmatige cylcus maar als ik mijn laatste cylcus moet aanhouden is dat komende donderdag Maar mijn cyclus is geen enkele maand hetzelfde
Precies zoals je zegt nog onzeker heb net clearblue digital besteld (zonder indicator) krijg ik dinsdag binnen dus dan is het wel duidelijk als die wel of niet aangeeft
Ben al een naar positief maar zakt diep naar beneden zodra ik het weer word hoor Mijn eigen gyn zei ook dat je indd positief moet blijven Rommelige buik is weg en nog niks doorgezet maar je kijkt toch elke keer na het plassen op je papiertje
Pff hoi dames, Hier een week geleden pregnyl 10.000 gespoten. En nu opeens flink witte afscheiding. Hadden jullie daar ook last van? Dit is trouwens de eerste keer dat ik pregnyl heb gekregen. Zijn ondertussen 3 jaar bezig. En voel nu opeens zoveel dingen weer. Dat ik mijzelf helemaal gek aan het maken ben. En jammer genoeg moet ik dus nog minimaal een week wachten.
Witte afscheiding had ik niet Suc6 hopelijk is jou pregnyl er eerder uit Ga duimen voor een goede ronde
Test is nog positief maar het bruinverlies is gestart dus ik verwacht vandaag nog de echte bloeding! Moet morgen naar de gyn dan krijg ik een nieuwe gonal F prikpen echter mag ik pas op dag 3 starten als de test negatief is pffff Voel aan alles dat het niet raak is en het gewoon pregnyl is