Aaah dat meen je... Jammer.. Bruinverlies hoeft niet erg te zijn, als het maar niet doorzet, maar je gevoel zegt meestal al genoeg.. Sterkte!
Dames ik zit een week na pregnyl dus echt wel heel vroeg maar omdat jullie het over testen hadden om te kijken of er nog HCG in je lichaam zit heb ik ook maar eens een test gedaan. En op zich nog best wel heel duidelijk te zien. Voor een middag test net gedaan namelijk. Dat is dus neem ik aan normaal? En stel ik doe dan dus woensdag of donderdag weer testen dan zou die neem ik aan al lichter of weg moeten zijn?
Hoi dames heb ze er even bij gedaan de test die ik net gedaan heb. Met de telefoon nogal lastig vast te leggen maar dit is dus neem ik aan van de pregnyl toch na 8 dagen dus. Sorry voor de vragen maar dit is de eerste keer pregnyl en mijn gedachten springen van hot naar her in de hoop dat het raak zal zijn.
Babywish sorry dat ik het zeg maar voor nu ben je gewoon zwanger hoor. 14 dagen na pregnyl mag je officieel testen. Je wordt krijgt na het zetten van de pregnyl ongeveer 24-48 uur later je eisprong. Dus 16 dagen na pregnyl wordt je zoiezo ongesteld. Vamaf dat je pregnyl en gonalf en zo zet praat je niet meer over je eigen cyclus meid. Je zit dan in een gestimuleerde cyclus. Je wordt hoe dan ook na 15 a 16 dagen ongesteld bij geen zwangerschap. Bruinverlies kan van de innesteling komen. Je hebt nu een streep op dag 16 na pregnyl 5000ie dus zwanger. Op dag 16 na pregnyl 5000ie is echt geen pregnyl meer. Ik ga duimen dat beebje lekker blijft zitten en je testje morgen nog duidelijker is💋💋💋
Dank je wel lief je uitleg! Ik ben er dan miss te voorzichtig in heb wel al wat roodverlies Morgen moet ik om 11:40 naar de gyn Ik durf nooit te denken aan een evt innestelingsbloeding etc ookal lees je dit Ik doe voor ik naar de gyn ga nog een test Xxx
Ik testte voor het eerst 14 dagen na pregnyl, was positief. Moest tot 18 dagen na pregnyl wachten van het ziekenhuis, als het dan nog steeds positief was, was ik echt zwanger. En op dag 18 knallertesten! Succes allemaal!
Hoi Dames als pregnyl trouwens elke dag halveert tel je op het moment smorgens van spuiten dan dus 5000 en de volgende dag al 2500 of per de 2de dag 5000? Want dan zou de test eigenlijk bij mij morgen al niets meer aan moeten geven neem ik aan dan? Pff lastig net het recept gezocht en gezien dat ik 5000 gespoten heb gekregen in plaats van 10.000 en zit vandaag dus op dag 8
Verschilt echt! Daarom zo lastig 11 dagen na pregnyl was de mijne heel duidelijk de dagen erna nam dit af Ook mijn eerste keer pregnyl Ga voor je duimen die onzekerheid is niks he
Ik wordt er helemaal gestoord van. Juist die onzekerheid ook omdat ik van alles voel. En die eerste keer is natuurlijk gewoon apart ook. Misschien dat het daar mee te maken heeft. Of stiekem toch ook de hoop dat er na 3 jaar opeens met 1 x pregnyl een wonder gebeurt ofzo hhaha. KILLING
Omdat er in pregnyl HCG verwerkt zit kan je dus ook deze sympthomen ervaren Om het nog even makkelijker te maken 😞😞
Pregnyl halveert (bij de gemiddelde vrouw) niet per 24 uur maar per 33 uur Daarom kan het langer in je lichaam zitten da in de bijsluiter vermeld. Ik testte op 14 dagen na pregnyl ook nog vrij duidelijk met de kv test. Op dag 15 na pregnyl werd ik ongi dus niet meer doorgetest. En nee, dit was geen miskraam, want dit gebeurde elke keer zo
Dat kan kloppen zo is het bij mij nu ook Bloeding is doorgezet Dus ik ga vrolijk door naar de 2de ronde met Gonal F
Ik heb net weer een test gedaan en daar is het HCG dus echt al bijna weg. Nu dus 9 dagen na pregnyl 5000 maar je kan dan dus alsnog volgende week een positieve test hebben dan dus als je nu pas zwanger bent? Ik heb door zo een negatieve test gelijk het idee dat het dan wel niet raak zal zijn.
Ik vind dit echt heel erg jammer om te lezen. Je spreekt zelfs al over een beebje, dat je hoopt dat die lekker blijft zitten. Nou ik weet niet hoeveel baby's ik de afgelopen jaren wel niet moet hebben gehad, want ik test op 14 dpo (16 dagen na pregnyl 5000) nog gewoon licht positief. En ik ben echt niet de enige. Babywish is inmiddels ongesteld geworden en had bovendien al bruinverlies en aflopende testen. Een duidelijker teken dat je niet zwanger bent op 14 dpo is er niet. Ik denk dat je echt een beetje moet nadenken voordat je zegt dat iemand zwanger is en dat het beebje maar lekker moet blijven zitten. Dat kan behoorlijk pijn doen en valse hoop terwijl je het zelf al beter weet helpt ook echt niet.
Hallo, ik lees even mee want ik zit in een vergelijkbare situatie. Ik zit in mijn eerste IUI en ben 13 dagen na Ovitrelle en dus 11 dpo. Normaal heb ik een korte LF van meestal 10 dagen, maar heel af en toe een uitschieter naar 12 dagen. Ik zou zo graag morgen ochtend op 12 dpo en dus 14 na Ovitrelle testen maar heb geen idee of dat zin heeft. Het beste is natuurlijk om te wachten maar ik hoef de lezers van dit forum vast niet uit te leggen dat dat heeeeeeeeeeel moeilijk is. Iemand ervaring met Ovitrelle en wanneer je dan mag testen? Wat ontzettend balen trouwens dat je ongesteld bent geworden