11 dagen na pregnyl positief

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Babywish30, 25 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babywish30

22 okt 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL

Was indd wederom een teleurstelling! Morgen nieuwe ronden gonal F

2. elly010

elly010 Actief lid

1 dec 2011
    306
    1
    16
    nu nog werken. maar vooral huismoeder huisvrouw
    alanya turkije
    Ik kan inderdaad begrijpen dat je eerder wilt testen. Ik ken ovitrelle niet. Maar denk normaal 12 dagen na eisprong dat je wel zou moeten kunnen testen inderdaad. Maar dat je ook als het negatief is je niet te negatief moet denken. Tenminste dat denk ik persoonlijk omdat HCG van een zwangerschap dan ook nog maar laag is dus het dan altijd nog mogelijk is natuurlijk.

Rebecca39 vindt dit leuk.
  3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere

Ik denk dat jij even een beetje beter jezelf moet gaan inlezen meid.
    Pregnyl 10000ie is er op dag 12 a 13 al uit.
    Pregnyl 5000ie is er op dag 8 a9 al uit.

Als je een gestimuleerde cyclus hebt spreek je niet meer van een eigen cyclus. Dan is vanaf de pregnyl 14 dagen later je menstr. Je zkh of kliniek geeft je altijd 2 extra dagen vaak op dag 16 na pregnyl testen.
    Heb je bruinverlies aan het einde van je cyclus dan kan dit van de innesteling komen (kan)
    Ik geef haar tenminste nog dat kleine beetje hoop dat ze mocht hebben op een geslaagde poging.

En geloof me je hoeft mij niet gaan uit te leggen hoe het werkt.
    Ik neem aan na 5 jaar mmm
    2 pogingen clomid.
    6 x o.i
    3 iui
    En 1 ivf dat ik 100% weet waar ik over praat.

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ts het was echt niet mijn bedoeling om je pijn te doen of te kwetsen hoor.
    Ik bedoelde het echt goed wilde je gewoon nog wat moed en hoop geven.
    Ik heb het zo vaak gehad dat er een streepje stond op dag 14 op dag 15 ook nog en dag 16 werd ie al lichter. Dan gaat het gewoon fout bij de innesteling. Na innesteling geeft het een beetje hcg af en dan gaat het fout.
    Dat zie je dan aan het einde van de cyclus op de test.

Het is niet zoals vele denken dat het innesteld en je de volgende dag een posi test hebt. Dat duurt wel een dag of 9 voor je dat ziet.

Het spijt me als ik je pijn heb gedaan dat was totaal niet mijn bedoeling.
    Gaf je mijn ervaring en de gemiddelde statistieken.💋

5. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    Zo zit het met de pregnyl. Dit zijn de officiële waardes. Hoe ieder lichaam er op reageert is weer iets anders. Maar de artsen gaan uit van deze waardes.

Bijgevoegde bestanden:

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.950
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Dat klopt niet.
    Ongeveer 2-3 dagen na de innesteling kan je al positief testen!!
    Als je pas 9 dagen erna kan testen dan had ik de laatste zwschap nooit al op 8 dpo positief kunnen testen!!

Dus volgens jou kan je pas op 14-19 dpo positief testen. Dat is 9 dagen na de innestelling welke gemiddeld tussen 5-10 dpo plaatsvind.

Ook je conclusie omtrent het verdwijnen van pregnyl klopt niet!!
    Bij mij was 5000 eh altijd nog op dag 14 erna zichtbaar op de test en ik was echt gewoonweg niet zwanger elke keer!

En hier 7 jaar MMM, 9x iui, 4x ivf, 5 cryo's mag ik toch ook wel weten waarover ik praat.

7. elly010

elly010 Actief lid

1 dec 2011
    306
    1
    16
    nu nog werken. maar vooral huismoeder huisvrouw
    alanya turkije
    Jammer dames dat we er ruzie over moeten maken. Elk lichaam zal ook anders reageren. Ik heb mijn eigen arts gister gesproken en die zegt. HCG van de pregnyl blijft 10 dagen in je lichaam. Dan zou het eruit moeten zijn.
    Ik heb ochtend testen die super licht zijn nu trouwens en als ik de andere dag een middag test doe die opeens weer donkerder is. ik zit nu 4 dagen voor de officiele testdag en heb ook nog steeds een streepje staan. vanmorgen vroeg een hele lichte test. Gister middag een hele donkere test. eergister ochtend een hele lichte test en die dag ervoor middag een donkerdere test. Dus bij mij is er geloof ik nog geen pijl op te trekken haha. De rechterkant ben ik al eens verloren en heb nu elke keer pijntjes links dus dat is mijn enigste angst. Ik wilde ook graag zien wat de pregnyl doet. Maar ik ga er nu dus gewoon vanuit dat het niets is geworden.

8. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ja, laat ik mij eens in gaan lezen, dat lijkt me echt nodig na:
    3x clomid
    10x OI (en 2x cystes en HSG)
    4x IUI
    En nu mijn eerste IVF.

Ik denk dat ik wel kan stellen dat ik vaker pregnyl 5000 heb gespoten dan jij.
    En ik heb elke keer nog op 14 dpo een streepje, die steeds lichter en lichter wordt. En nee, er is echt geen zwangerschap geweest elke keer.

Dus ja, ik weet waar ik over praat en niet elk lichaam doet het keurig volgens het boekje.

Maar jij zegt dat je haar nog een 'beetje' hoop geeft.
    Maar ik noem: "hopelijk blijft het beebje plakken! En je bent gewoon zwanger hoor!" niet een beetje hoop.
    Dat is bij aflopende testen en bruinverlies eerder een trap nageven.
    Nog even een laatste strohalm hopen dat je toch zwanger bent na zo'n lange tijd, ondanks dat je lichaam en de testen anders aangeven. Dan komt de teleurstelling nóg een keer.

Ruzie maken is totaal niet nodig, maar ik wil niet dat mensen valse hoop krijgen. Ieder lichaam doet wat ie zelf wil, en ik ben echt niet de enige hier die op 14 dpo nog vals positief test met pregnyl 5000.

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Nou je maakt er welles nietes gedoetje van hoor.
    Voor jou info nee je hebt niet meer pregnyl dan mij gespoten.
    Ik heb wel een stuk of 20 afgebroken cyclussen gehad. En ik spoot altijd 10.000ie en ja op dag 10 was mijn test altijd spierwit.

Rogijuli ik geef aan wat mijn ervaring is en wat onze gyn aangeeft qua pregnyl.
    Dat er hier een paar meiden zijn die anders hebben wil niet zeggen dat dat zo normaal is.

10. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    BabyHope Je menstruatie komt niet standaard 14 dagen na het zetten van de Pregnyl. Je eisprong komt zo'n 36-40 u na de Pregnyl, als je lichaam de LH-piek zelf nog niet in gang heeft gezet. Je luteale fase kan 10-18 dagen zijn. Je kunt dus 10-18 dagen na een door Pregnyl opgewekte eisprong ongesteld worden, net zoals in een normale cyclus. Dat zou 12-20 dagen na de Pregnyl zijn. Je luteale fase kan per keer verschillen, ongeacht hormoongebruik. Hier op dag 12-13 ongesteld geworden, op dag 14-15, maar ook pas op dag 16.

Wij mochten altijd twee weken na de eisprong/IUI testen, dat was 15,5 dag na de Pregnyl. Ik spoot 10.000 IE. Ik testte nooit eerder, dus geen idee wanneer de Pregnyl uit mijn lichaam was. Ik heb nooit vals-positief getest.

11. Babywish30

22 okt 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje tijdje niet megelezen discusies lijken mij niet nodig

16 dagen na pregnyl was de test negatief ervoor nog positief de gyn vond dit lang duren

Anyway nieuwe ronde vandaag in het ziekenhuis pregnyl gehad
    Dus weet dat ik de komende 2 weken niet ga testen

Xxx

12. limburger

limburger Niet meer actief

@babywish30 vervelend dat de test toch negatief bleek te zijn
    ik had meegelezen en dacht ook dat het positief was.
    Hopelijk bij de nieuwe ronde wel.

13. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Succes met de volgende ronde!

Deel Deze Pagina