11 dagen na Pregnyl

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by RMV, Aug 31, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RMV

RMV Lid

Aug 31, 2016
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen dames,

Mijn eerste post! Spannend...

Kleine schets: wij intussen al geruime tijd aan het oefenen, helaas zonder succes, ook nooit zwangger geweest. Intussen eerste IUI achter de rug.

Vanmorgen deed ik een zwangerschapstest (extra gevoelig (10 iu/l - 6 dagen voor menstruatie - van Sensitest). Deze bleek positief (duidelijke streep, niet zo donker dan de teststreep maar zeer goed zichtbaar). Maandag zou ik ongesteld moeten worden. Niet onbelangrijk... op zaterdag 20 juli kreeg ik inspuiting met Pregnyl 5000.

Nu twijfel ik zo! Het was de bedoeling na te gaan of de Pregnyl al uit mijn lijf was, wat normaal het geval zou zijn aangezien ik op dag 11 na de spuit zit. Een positieve test had ik dus helemaal niet verwachten!

Wat denken jullie, voorzichtig blij zijn?

2. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    Ik zou nog niet juichen, hier de ene ronde na 8 dagen al de pregnyl eruit, maar ook wel eens pas na 13 dagen..
    Afwachten en kijken of hij oploopt dus!

Ik duim iig voor je dat het een zwangerschap is!

3. Sifra

Sifra Niet meer actief

Nog even afwachten, hier op dag 12 na pregnyl nog positief getest door pregnyl.

Natuurlijk hoop ik dat er bij jou sprake is van een zwangerschap, succes!

4. Friesin

Friesin Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    2,260
    721
    113
    Zaterdag 20 augustus bedoel je?😉

5. Friesin

Friesin Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    2,260
    721
    113
    Als de test echt donker is zoals jij dat zegt, dan denk ik dat het nog van de Pregnyl is omdat maandag je NOD pas is.. Het lijkt mij namelijk niet mogelijk dat je zo ver voor je NOD al duidelijk positief test.

Maar niets is onmogelijk natuurlijk..😉

Gewoon door testen om te kijken of hij oploopt of afloopt!

Succes.

Heb je trouwens een foto van de test?

6. RMV

RMV Lid

Aug 31, 2016
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, wat fijn, die reacties.

Het is niet heel donker. Ik heb gewoon niet moeten zoeken naar het lijntje... Wel een enorm gevoelige test.

Uiteraard bedoelde ik 20 augustus! Sorry :).

Hadden jullie zo lang nog positieve testen van de Pregnyl 5000? Of de Pregynyl 10000?

7. RMV

RMV Lid

Aug 31, 2016
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Friesin, een heel onduidelijke foto van de test. Moet je echt wel moeite doen om het lijntje te vinden. Als ik vind hoe ik hem moet posten, doe ik het even voor jullie.

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,047
    15,638
    113
    Nabij Utrecht
    Hier 14 dagen na pregnyl 5000 nog een lichte streep op de kruidvat 2v5 test.

Ik zou dus nog niet gaan juichen. Je zit pas op 9 dpo en dan heb je bijna altijd een hele lichte streep en geen duidelijke.
    Over 2 dagen nogmaals testen met hetzelfde merk. Dan moet hij opgelopen zijn als je zwanger bent

9. RMV

RMV Lid

Aug 31, 2016
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie hebben volledig gelijk hoor... Maar aangezien ik een witte test had verwacht ben ik nu natuurlijk enorm nieuwsgierig. Het was dan inderdaad ook wel een hypergevoelig test! Misschien dat we het morgen even weer proberen...

Helaas, nog wat op het wachtebankje. Niet fijn, maar dat gevoel kennen jullie allemaal wel.

10. Friesin

Friesin Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    2,260
    721
    113
    Het is zeker een spannende periode. Had ook altijd veel zenuwen in de wachtweken.. Leef met je mee! 😇

Idd, over een paar dagen nog een keertje testen en dan heb je waarschijnlijk duidelijkheid💪👌

11. Samurai

Samurai Bekend lid

Dec 1, 2013
    634
    1
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Kan helaas pregnyl zijn. Deze maand had ik 10 dgn na pregnyl een witte test, maar het kan ook langer duren. Als je morgen of overmorgen een duidelijkere streep hebt, weet je genoeg; ). Ik hoop het voor je!

12. RMV

RMV Lid

Aug 31, 2016
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ook vandaag een positieve streep. 4 dagen voor NOD, 10 dagen DPO en 12 dagen na Pregnyl 5000. 😇

Nuttig om een bezoekje te brengen aan de dokter? Of toch nog wachten tot na het weekend?

Hoe voeg ik een foto toe?

Dankjewel.

13. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

Jan 4, 2016
    1,007
    4
    38
    Vinkeveen
    Als je een bericht typt naast reactieversturen staat een optie -->Meer opties--> beheer bijlage en dan selecteer je de foto's.

Super spannend!

14. RMV

RMV Lid

Aug 31, 2016
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, foto is gelukt! Bedankt.

Zo, wat denken jullie? Bovenste is van gisteren. De onderste van een uurtje geleden.

Ik hoop het zo.

Attached Files:

15. Samurai

Samurai Bekend lid

Dec 1, 2013
    634
    1
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Hij lijkt wel donkerder :). Ik zou zelf nog twee dagen afwachten, dus 14 dgn na pregnyl en als hij dan nog zo donker is, dokter of zh bellen. Oh spannend!

16. Logan

Logan Niet meer actief

Hij lijkt wel iets donkerder. Ik zou even door blijven testen om te kijken wat hij doet, blijft hij oplopen weet je genoeg. Voor 12 dagen na pregnyl vind ik hem ook erg duidelijk maar met pregnyl zou ik altijd een slag om de arm te houden. Gewoon, zelf bescherming ;)
    Hier hoef je niet voor naar een dokter hoor.

17. RMV

RMV Lid

Aug 31, 2016
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Worden testjes niet lichter als ze indrogen? Moeilijk om zo te beoordelen maar mijn man vindt ook dat ze vandaag donkerder is.

Dit is echt niet goed voor mijn zenuwen. 🙈

18. Friesin

Friesin Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    2,260
    721
    113
    Hij lijkt donkerder😀

19. RMV

RMV Lid

Aug 31, 2016
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor mij is het ongeveer gelijk. Misschien een heel klein beetje donkerder. Maar, moest het Pregnyl zijn, dan zou het toch lichter moeten worden?

Zo spannend.

20. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    Belgiƫ
    Hij lijkt donkerder, maar de eerste test is opgedroogd, dus durf me er nog niet over uit te spreken.

Pregnyl zit hier ook 12-13 dagen in mijn lichaam. Duimen maar dat hij morgen donkerder is! Ik zou nog even afwachten met naar de huisarts te bellen, als je zwanger bent kan het geen kwaad of dat nu 1 of 2 daagjes langer duurt ;)

Ik duim dat hij morgen echt nog duidelijker is!

Share This Page