Heb vandaag een testje gedaan, 11 dagen geleden pregnyl gespoten en vandaag is 9 dpo. Er was een heeeeeeeeel licht streepje te zien, maar ja is die van de prygnyl of niet. Nu over twee dagen nog maar eens testen en kijken of er meer (of juist niks meer) te zien is.
Ik mag van mezelf pas morgen weer testen, anders maak ik mezelf gek. En ik heb gisteren pas savonds later op de avond getest, vanavond zit ik in de bios dus rond dezelfde tijd lukt toch niet dus even wachten tot donderdag.
Vanmorgen nog een testje gedaan, omo wit. Conclusie: elf dagen na pregnyl nog positieve test, dertien dagen na pregnyl is alles uit mn lijf. Zit nu op 11 dpo, bij de vorige teste ik op 13 dpo positief dus nog ff afwachten. Hoe wel als ik heel eerlijk ben ik vanaf gister al een ongi aan voel komen.
Had ik ook na mijn derde ronde Pregnyl...constant ongi krampen en was al tampons gaan halen. Bleek toch zwanger te zijn.
Helaas, negatief getest. Vandaag is mijn nod, maar ik lees vaker dat het na pregnyl langer kan duren.
Klopt pregnyl kan je ongi uitstellen, daarom wordt het ook als ondersteuning (3x in je lf 1500 eh spuiten) vooorgeschreven bij een kortere lf. Balen dat het niet gelukt is meis!
Ja ik baal er nu veel meer van omdat ik nu mijn amh waarde weet en dus bijna op een wonder moet hopen
Balen meid! De eerste ronde met Pregnyl duurde het bij mij ook iets langer (2 dagen), maar de ronde hiervoor werd ik juist op 12dpo ongesteld. Ik duim voor je dat je snel een mooie test mag hebben!
Inmiddels 17 dpo, geen menstruatie en geen positieve test. Morgen maar weer terug voor een echo, kijken waarom het nu weer niet gaat zoals het zou moeten.
Nu weer twee cystes in mijn eierstok een van 3 en een van 2.5 cm. Weer bloed geprikt en vanmiddag word ik teruggebeld hoe nu verder