Dag Dames, Na één jaar proberen en 14 kansen verder wordt ik soms overweldigd met negatieve emoties als angst, paniek en boosheid. Relativeren is dan even heel erg lastig. In het ziekenhuis hebben ze voor nu niet gevonden en mogen we over 6 maanden terug komen voor een foto van de eileiders die dan met een vloeistof worden door gespoten, als daar niets uitkomt nog een keer 6 mnd proberen. Mijn angst is dat wij straks onverklaarbaar onvruchtbaar zijn Nu wil ik er zelf alles aan doen om het positief te stimuleren en vroeg mij af of iemand ervaring heeft met Acupunctuur? Ik zou heel graag wat ervaringen horen om een keuze hiervoor te maken. Bedankt alvast! Iedereen de beste wensen voor 2017!
Heb je een goede ovulatie? Is het zaad van je man goed? Accupunctuur zou natuurlijk kunnen helpen. Mijn pcos-klachten werden er minder door, maar dat heb jij niet denk ik? Plus dat het probleem dan wel bij jou moet liggen en niet bij je man... Want als dat het geval is, helpt het natuurlijk niet. Het kan in ieder geval geen kwaad. Soms kun je een intake doen bij een accpuncturist? Dan zou je kunnen vragen? Of eens een mailtje sturen aan een therapeut om eens te vragen wat zij ermee kan?
Pitahay, Bedankt voor je reactie. Ik heb een goede ovulatie en het zaad van mijn partner is ook in orde. Geen aanwijsbare klachten die ik kan voorleggen inderdaad. Goed idee om een e-mail te sturen en daar mijn vraag voor te leggen. Thanks.
Hoi Boterbloempje87, Wij waren bijna 1,5 jaar aan het proberen zwager te worden. In oktober naar de gynaecoloog geweest. Er bleek er bij mij een iets te laag progesteron te zijn, mogelijk veroorzaakt door overgewicht. Ik moest eerst afvallen voordat we een traject zouden gaan starten van IUI en hormonen begin van dit jaar. Ik ben eind november begonnen met acupunctuur in combinatie met Chinese kruiden (verschillende soorten voor en na ovulatie). En na bijna 1,5 jaar proberen zwanger te worden zonder enig resultaat, is het nu meteen gelukt. Heel pril nog allemaal, 4 weken en 3 dagen vandaag. Super spannend of het allemaal goed blijft gaan natuurlijk. De acupunctuur met Chinese kruiden gaan nog een aantal weken door (tot 10-12 weken zwangerschap) om de kans op een miskraam zo klein mogelijk te maken. Ik ben dus iemand die het iedereen aan zou raden, want voor ons heeft het een wonder verricht en voorkomen dat we de medische molen in moeten. Heel veel succes in elk geval en hopelijk gaat het jullie ook helpen!
Ik heb er zelf geen ervaring mee. Wel goede verhalen over gehoord. Ik zou het gewoon een kans geven...
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Werden de Chinese kruiden voorgeschreven door de acupuncturist? Of ben je zelf aan de gang gegaan? Ben je nog afgevallen na het aanraden van de gyn of niet meer? Boterbloempje, Ik heb acupunctuur gedaan en ben er wel tevreden over. Het helpt mij wel om te ontspannen. Ik ben nu een tijdje niet geweest maar volgende week maak ik weer een afspraak. Qua zorgverzekering weer een nieuw pakket dus dat komt ook mooi uit qua vergoedingen. Welke regio woon je? Anders heb ik nog wel een tip qua acupuncturist. Het is wel belangrijk dat je je kunt "overgeven en kan ontspannen.
Ingelke79: Whauw van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Fantastisch nieuws! Waren de kruiden ook door de behandelaar voorgeschreven? Barbje: Ik woon in Amersfoort. Stukje ontspanning is ook wat waard daarvoor ga ik nu naar ritmische massage dit werkt voor mij erg goed. Ik goor graag als je iets weet in de omgeving Pimpelmeesje en roseline bedankt voor reactie. Hopelijk voor jullie ook veel geluk in 2017!!
volgens mij zit acupunturist nl ook in utrecht, dat is voor jou aan te rijden denk ik? Ze hebben twee vestigingen. (Ik ging in Rotterdam)
Ik heb geen accupunctuur gedaan maar wel cupping therapie in combinatie met kruiden om de baarmoeder warm te maken. Na 2 jaar proberen en 2 vroege miskramen ben ik nu 39 weer zwanger van onze dochter. Als jij een goed gevoel hebt om accupunctuur te proberen zou ik t zeker doen! En dat jij en alle andere maar snel verblijd mogen worden met een wondertje!
Ik heb acupunctuur en moxa gekregen om de innesteling te bevorderen. Het probleem lag bij mijn man maar ik wilde de kans bij onze ICSI zo groot mogelijk maken, en zie mijn banner!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Succes met de laatste lootjes Wat is cupping therapie? Hoelang heb je dat gedaan en kreeg je daar ook de kruiden? Sorry voor alle vragen 😌 Maar ben wel benieuwd!
Spikkeltje ook van harte gefeliciteerd en succes met laatste lootjes! Wat een mooi nieuws! Wat is moxa?
Ik heb ook acupunctuur geprobeerd, helaas zonder resultaat. Ik heb ook chinese kruiden gekregen, maar het lukte mij echt niet om die op te drinken. Het was zo smerig en zag er ook niet schoon uit, dat ik bang was dat ik anders verder van huis zou zijn.
Hier acupunctuur gedaan en wat mij betreft heeft t geholpen. Mijn schoonzus is ook na 6 jaar zwanger geworden bij een bezoek aan deze dame en ik na 27 maanden en de laatste iui.
Nee nog niet, morgen eerst even overleggen of het kan samen met ritmische massage. Of dat ik eerst die cyclus afrond en dan acupunctuur start. K Ik hou je op de hoogte
Dag dames, Gisteren naar ritmische massage geweest en overlegd over acupunctuur. Het advies is om na deze banneling mijn lichaam nog twee weken rust te geven en dan te starten met acupunctuur, dit ga ik dan ook doen. Iedereen bedankt voor de reacties dit heeft mij gemotiveerd om het een kans te geven.