Ja, volgens mij loopt ie op Ga ook voor jou duimen en hoop dat deze mooi blijft zitten. Geef um maar wat bisonkit
Vanmorgen weer met het afvegen het eerste bruin gespot.... nog geen krampen en dat op 11/12 dpo Zou zaterdag of zondag pas de menstruatie moeten hebben. Altijd een LF van 14 dagen. Kan het nu ineens zijn dat die echt zo veel korter is geworden?
Bruin verlies kan zelfs een paar dagen voor de echte ongi komen. Ik had altijd 1 of 2 dagen bruin bij afvegen en daarna het doorbreken pas. Ik duim dat het bruine verlies toch ergens anders van is en geen aankomende ongi. Nog getest vandaag??
Oh no! Hoop dat je gewoon een eigenwijze plakker hebt. Misschien oud innestelingsbloed?! Duim voor jou!!!
Heb je alweer getest vandaag? Ik had deze x ook bruinverlies, zelfde hoeveelheid als voor een ongi, maar de ongi bleef weg. Je weet hoe dat is afgelopen Nu alweer 26 weekjes zwanger van een babyboy, en alles gaat goed. Hoop dat jou hetzelfde gegund is! Duim voor je..
Niet getest vanmorgen, had de beker urine al wel klaar staan maar toen ik het bruin zag gelijk daarna weer door gespoeld. Ik wacht vandaag even af mocht hey niet door zetten dan misschien morgen vroeg. Wel nog steeds wat branderige borsten, wat normaal voor de ongie echt weg is
Ook ik had altijd 1-2 dagen voordat ik ongesteld werd last van bruinverlies. Maar als jij dat normaal niet hebt dan hoop ik heel erg dat dat bij jou dan van iets anders komt... Ik blijf hard duimen voor je!
Hier bij m'n eerste zwangerschap ook 11/12DPO bruinverlies gehad Hopelijk betekent het bij jou ook niks
Super lieve reacties weer, krampen zijn ook begonnen en nu al sinds vanmorgen de derde tampon moeten wisselen dus menstruatie is wel echt gestart. Straks nog een uitgangs echo En dan maar weer een nieuwe ronde in. Lichtelijk gefrustreerd omdat iedereen om me heen zo zwanger raakt en wij straks in Dec al twee jaar bezig zijn... Mja kop op en door gaan
Ohnoo..verlies je ook echt rood? Bij mij is t achteraf gelukkig goed gekomen, maar ik kan me t verdrietige en angstige gevoel na 2 miskramen nog zo goed herinneren. Het valt niet mee als je zó graag wilt en het lukt niet. Ik hoop echt voor je dat jullie wens snel in vervulling mag gaan. Dikke knuffel
Tis wel meer aan het worden bruin/donker rood plus de krampen is voor mij idd geen goed teken. Maar goed gaan het zo zien zit nu in de wacht kamer voor de uitgangsecho En dan weet ik eigenlijk al wel dat het een bevestiging wordt voor een nieuwe ronde. Gelukkig is het bij jou goed gekomen. Hopelijk hier ook snel idd manlief in ieder geval al geapt die is op oefening dus dan hoef die ook niet langer in spanning te zitten. Juist hij was zo positief deze ronde dus zal voor hem nu wel echt even een rot moment zijn.
Wat enorm verdrietig kunnen ze niets voor je doen. Extra dus miss wel utro bollen of iets dergelijks????