11 dagen overtijd en negatieve bloedtest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lentekriebel, 19 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Lieve allemaal,

Ik ben inmiddels 11 dagen overtijd, 2 negatieve zwangerschapstesten en 1 negatieve bloedtest verder.
    Rond mijn NOD ben ik een paar keer flinke doorzichtige slijmdraden verloren en een dag na NOD had ik een redelijk zere buik, waardoor ik dacht dat de menstruatie eraan zat te komen.
    Ik heb geen symptomen, wat ik normaal wel elke maand heb.

De kliniek (die overigens erg slecht bereikbaar is in deze periode :$) heeft me verzekerd dat ik absoluut niet zwanger kan zijn en wil morgen een echo doen om te kijken of ze kunnen zien wat er aan de hand is.
    Op het www lees ik teveel verhalen over vrouwen met een negatieve bloedtest, die toch zwanger blijken te zijn. Maar (uit zelfbescherming) blijf ik erbij dat ik niet zwanger kan zijn, anders maak ik veel te weinig HCG aan. Misschien is mijn ei wel veel te laat.... Maar ook dat zou raar zijn: sinds ik ben gestopt met de pil, ben ik nog nooit langer dan 2 dagen overtijd geweest.

Zou het dan toch......?

Zijn er meer dames met hetzelfde verhaal als hierboven?

Lfs. Lentekriebel

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Heb je niet (net als ik een keer) ineens op je eigenlijke NOD je vruchtbare periode en je eisprong? ;):) dat je NOD deze cyclus 2 weken opschuift? Dat dit een uitzondering is.. weet je wanneer je ei was anders?

3. Lentekriebel

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Ik vrees wel dat dit het geval is geweest, het slijm leek op vruchtbaar slijm. En de pijn/krampen in mijn buik kunnen de eisprong zijn geweest.
    Dit was voor ons een 'rustmaand' ivm de vakantie, ik heb dus geen ovulatietesten oid gebruikt om m'n eisprong te bepalen. (en normaal doet de kliniek dit voor me) Misschien is het idd een uitzondering, wat zal betekenen dat ik ong. eind deze week met een nwe cyclus begin. Toch blijft het raar na zolang bijna op tijd te zijn... Het geeft je alleen een hele spannende week (nóg meer dan anders).

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ja dat is ook zo! succes! :)

5. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Hier precies het zelfde, ik zou eigelijk vorige week zondag ongi moeten worden en dat werd ik niet. Maar had wel zaterdag heel veel vruchtbaar slijm en zondag zo,n pijn, wou bijna paracetamol gaan nemen en ook echt de zelfde pijn als ik altijd heb tijdens mijn eisprong. En idd geen symptomen die ik normaal wel elke maand heb. Heb ook al meerdere testen gedaan maar allemaal negatief. En een bloedtest vond mijn huisarts nog te vroeg. Dus ik denk ook dat mijn eisprong op de dag van ongi is geweest. En heb al een jaar een regelmatige cycles.

6. Lentekriebel

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Precies hetzelfde dus! Wat kan je dan in spanning zitten hè?
    Hou je ons op de hoogte wat eruit is gekomen? Ik hoop natuurlijk voor je dat het alsnog een positieve test wordt!!

7. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Ja zeker hou je op de hoogte ga volgende week ergens nog een keer testen. Ben ook erg benieuwd wat er bij jou nog uitkomt.

8. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat vervelend lentekriebel. Lastig die onzekerheid hè. Ik denk ook dat je misschien een later ei hebt gehad.

Hier ook hetzelfde. Al jaren regelmatige cyclus, nie echt een knal ovutest gehad en een week voor nod gestopt met de ovutesten. Ik dacht dat ik hem gemist had. Rond nod ineens slijm en een redelijk donkere ovutest. Dus ik denk dat mijn ei gewoon 14 dagen later was. Wel heel vervelend. Ik hoop dat ik niet ongie wordt ;) of dat mijn cyclus weer regelmatig terugkomt.

Succes met afwachten!

9. Lentekriebel

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Nou dames, ik ben inmiddels bij de kliniek geweest.
    Op de echo was niets te zien. De arts heeft nog even gedacht aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar daarvoor was het baarmoederslijmvlies niet dik genoeg. Toch voor de zekerheid een b-hcg bloedtest: negatief. Ook is er bloed geprikt om te kijken wat de waarden waren van mijn progersteron en oestrodial, deze waren zodanig dat ik in de tweede helft van mijn cyclus zou moeten zitten.

Vandaag dan toch "eindelijk" ongesteld geworden. Heel gek gezegd in mijn situatie, maar ik was toch blij om bloed te zien, voor mij een teken dat alles nog werkt en dat ik door kan naar een nieuwe ronde...

Waarschijnlijk is mijn cyclus een beetje van slag geweest of heb ik een eisprong overgeslagen volgens de arts. Ikzelf denk dat het een soort reactie van mijn lichaam is geweest op alle hormonen die er de laatste maanden zijn "ingepompt".

Maandag maar eens bellen met de kliniek en vol frisse moed op naar IUI4!! Hopen dat me utrogestan wordt voorgeschreven...

Xx

10. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

Lentekriebel, ik sanp heel goed wat je bedoelt!! en een hele dikke knuf!

Deel Deze Pagina