Ik ben sinds deze maand gestopt met mijn pil die ik na de bevalling van mijn eerste kindje weer slik dat is nu 3 jaar geleden. Nu ben ik 12 februari ongesteld geworden maar dat was anders dan normaal. Normaal ben ik 7 dagen normaal ongesteld en dit keer was het maar 3 a 4 dagen een heel klein beetje. De laatste dagen ben ik vaak misselijk en heb ik pijn aan de zijkanten van mijn onderbuik ook mn onderrug doet zeer en af en toe lijkt t wel of ik flauw ga vallen. Zou ik nu al zwanger zijn? We hebben wel aardig geklust tijdens mijn ovulatie
Dit zou natuurlijk kunnen. de enigste manier om hier achter te komen is door een test te doen. Laat het even weten!!!
Je kunt ook ontzettend veel nare verschijnselen krijgen bij het stoppen van de pil. Het is natuurlijk een hele hormoon huishouding in je lijf en dat wordt vaak onderschat. De meeste klachten komen door een wisseling in de hormonen en niet door het soort hormonen. Maar toch zou ik voor de zekerheid een testje doen, je weet maar nooit..!!! Ben benieuwd..
Heb al een test gedaan vd week maar die gaf nog niks aan...moet ff wachten tot na dinsdag want dan zou ik weer ongesteld moeten worden.