Nou dit is de 12e dag overtijd en de test is nog steeds negatief! nou nog even afwachten en dan ha bellen.
Oh vervelend voor je! Maar je weet het nooit! Zijn mensen die de test pas heel laat positief krijgen. En sommige dan na 2 maanden zwanger nog steeds niets! Dus we moeten maar hopen dat die testen bij jou niet werken. Ik hoop dat de ha iets voor je gaat doen.
Je ei zal waarschijnlijk een keer later zijn geweest. Als jullie doorgeklust hebben is er altijd nog kans dat je nu dus alsnog te vroeg was met testen! Hopelijk heb je snel duidelijkheid
Oh cindyy wat jammer! Ik hoop voor je dat het de volgende keer wel raak is ! Ik ben ondertussen 16 dagen overtijd. Ha zegt dat ik nog moet afwachten. Heb verder ook niet meer getest.
Nou ben ik hartstikke misselijk en volop maagzuur. zelfs een heel klein beetje bruine afscheiding. weet toch niet wat ik ervan moet denken
Dat vind ik echt heel raar hoor, heel veel meiden hier krijgen een boedtest met een week over tijd dus 16 dagen klinkt niet als zomaar hoor...
maandag wissel ik van huisarts dus zal het dan wel aan hem vragen. maar bij wie ik nu zat zei dat ze pas een bloedtest na 28 dagen overtijd deden. blijkbaar is het dus niet zo raar