Damens, Ik voel me enorm onzeker nu en heb toch besloten even een topic te openen en het hierna van me af te zetten.. omdat ik maar blijf malen. Heb 2 dagen terug een hele lichte tuur streep gehad, dag erna ook. Ineens ook bruin verlies gehad eergisteren. Gisteren nog steeds een klein beetje bruin en vandaag licht roze. Heb een maandverbandje in gedaan. Ik voel me echt somber omdat ik echt dacht dat ik zwanger ben. Mijn vraag nu.. zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn? Heb ik nog kans of op naar de volgende ronde? Ik vraag dit vooral omdat mn cyclus stipt 28 dagen is en het zou nu te vroeg zijn.. vind het nogal raar. Heb wel mn ei denk ik een dag eerder gevoeld maar dag zou mn nod op zn vroegst 10 december moeten zijn.. ik plaats de testen ook nog even hieronder.
hier is hij echt heel vaag te zien maar krijg hem niet duidelijker.. deze heb ik gisteren avond genomen...
Ik leef met je mee meis maar zit denk ik niks anders op dan wachten. En dat is nou juist zoooo moeilijk. Ik word ook gek van m'n vage test. Probeer iets te gaan doen om je zinnen ff te verzetten. Je kan het helaas toch niet veranderen. Ik blijf nog voor je duimen. Sterkte met de onzekerheid.
Dankje jennifer.. ik wordt er zelf helemaal gek van.. Man heeft zoiets van. . ach je bent het of je bent het niet. We hadden afgesproken dat we er niet zo zwaar aan zouden tillen omdat ons zoontje nog klein is... maar ik wordt er ondertussen moedeloos van en ben er constant mee bezig. eergisteren ook de hele nacht zowat niet geslapen omdat ik dus bruin verlies had.. constant naar de wc en ga maar door.. ik heb maar een deken gepakt en even op de laptop en dan een tukkie doen.. Morgen is mn man jarig dan is het hopelijk te druk om me ermee bezig te houden.. Huilen heeft weinig zin heb ik nu door.. wordt er nog meer moe van...
Bruinverlies is heel normaal tijdens het begin van je zwangerschap, vaak als het helderrood word is het fout gegaan. Dus zolang het bruin is, hoef je je geen zorgen te maken! Ik heb daar ook een paar dagen last van gehad aan het begin van mijn zwangerschap maar je lichaam ruimt dan gewoon het oude bloed op, zeg maar dus verlies de hoop nog niet, je kunt het bij heel veel vrouwen terug vinden waarbij het toch goed gegaan is.. En alvast een voorzichtig gefeliciteerd!
Op de foto's zie ik helemaal niks om eerlijk te zijn.. Ik denk dat je het beste 2 dagen kunt wachten en nogmaals testen want hcg hoort om de dag te verdubbelen
Ik lijk ook wat te zien. Zou nog een dag of twee wachten en dan op je nod (10 dec) weer testen, sterkte met wachten. Weet er alles van (wij allemaal wel denk ik) vooral die laatste dagen tot nod blijven moeilijk, succes!!
Lastig hoor meid! Ik denk dat ik op de bovenste ook wat zie. Zoals al eerder geschreven, helderrood is vaak niet goed dus er is absoluut hoop voor je! Morgen lekker wat afleiding en dan evt maandag weer testen. Succes met wachten meid!
Op de bovenste zie ik wel iets maar dat is een *** test....op de onderste zie ik niks... Ik demk dat je nu eerst eens een kruidvat moet doen en eens moet kijken of je nu wel zwanger bent voordat je van innesteling of vmk kan spreken.
hey meid.. die bovenenste is zowieso kut.. geeft vaak vals posi.. en die onderste ook... ik had toen een streepje.. de dag erna weer en de dag erna weer maar m,n zus (die nooit zwanger kon zijn ) had ook een streepje heb je geen kv in de buurt?
Op de bovenste test zie ik heel vaag een streepje, maar dat zou volgens mij (aan de tekst 'early' te zien) toch een test moeten zijn die al een paar dagen voor NOD een minder vage streep zou moeten geven? Op de andere test zie ik niks helaas.
Mijn ervaring bij de vmk is dat de bloeding al vrij snel doorzet (bij mij dezelfde dag nog), dus als het niet over is gegaan in rood bloedverlies denk ik dat er nog niet perse iets aan de hand is. Ik zal in ieder geval voor je duimen. Probeer je niet te druk te maken. Wie weet is het allemaal voor niets geweest en komt het helemaal goed.
Gewoon ongesteld hoor..... Je predictor test is een test die altijd valse streepjes geeft en op je tweede test was niks te zien. Je bent nu gewoon ongi geworden.....
Love de streepjes zijn echt duidelijk te zien maar kan ze niet op foto krijgen... net weer testjes bij gepakt en ik zie die rot strepen nog steeds... Idd gewoon ongi geworden .. maar wel in de war vanwege Te vroeg ongi Bruinverlies eerst Daarna nog lichte tuurstreep
Nee geen predictor...dat was mn eerste test heb ik daarna niet meer gedaan (heb eerdervals positief getest maar had hem nog over dus gedaan)