Pfff, mijn darmen!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lovelyrose, Dec 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovelyrose

Lovelyrose Actief lid

Oct 29, 2010
    218
    0
    16
    Hoi allemaal,
    Zit nu op 7 DPO, en heb sinds 3 dgn echt last van mijn darmen! Ze zijn opgezet, pijnlijk en erg onrustig. Moet ook meerdere keren per dag naar de wc, en dan voel ik me nog niet opgelucht. Tegelijkertijd voel ik ook een weeig gevoel in mijn onderbuik. Het voelt echt raar.
    Nu heb ik ook al last van spastische darmen maar ik ga nu gelijk meer denken (en hopen) dat het met een evt. zwangerschap te maken heeft ;)
    Zijn er mensen die deze klachten herkennen?
    Heb ook last van duizelingen, ik hoop niet dat ik mezelf weer blij maak met iets dat er niet iets. Nog een paar dagen in spanning wachten!

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Geen idee!Het kan, maar je lichaam kan je ook voor de gek houden!Afwachten maar!

3. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Toen ik zwanger was had ik er ook last van maar helaas een paar maanden geleden ook dus ik had weer goede hoop maar helaas..
    Het kan een symptoom zijn dus blijven duimen

4. Lovelyrose

Lovelyrose Actief lid

Oct 29, 2010
    218
    0
    16
    tnx! Het enige wat ik kan doen is wachten he! Nog een weekje tot mijn NOD. Gelukkig gaat de tijd snel voorbij :)
    Jullie ook succes!

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Fijn dat de tijd sne gaat..als elke dag tergend langzaam voor bij gaan is niet leuk! Ben benieuwd volgende week!

6. framboos

framboos Actief lid

Nov 19, 2010
    468
    0
    16
    Belgiƫ
    In feite toch straf dat iedereen zijn lichaam andere symptomen gaat geven. De ene heeft in de twee weken voor de duivels last van constipatie, de andere van net het tegenovergestelde. Probeer daar dan nog maar eens wijs uit te geraken :)
    Ik duim alvast dat je een positieve test mag vasthouden volgende week!

7. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

Aug 2, 2010
    1,837
    0
    0
    Noord-Holland
    Volgens mij kunnen opgezette darmen veroorzaakt worden door progesteron. Dit maakt je lichaam na elke eisprong. Het zegt dus niet zo veel... Maar ik hoop het natuurlijk wel voor je!

8. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik heb ook last van spastische darmen en wat jij beschrijft heb ik wel vaker, op allerlei willekeurige momenten in mijn cyclus, ook al voordat we begonnen met proberen. En ik ben nog nooit zwanger geweest. (Voor zover ik weet dan. :D)

Ik zou proberen niet te veel bevestiging te zoeken voor een zwangerschap in allerlei lichamelijke kwaaltjes. Dan ga je jezelf steeds meer overtuigen dat het vast raak is en dan is het weer zo'n teleurstelling als het niet zo zou zijn. Mocht het toch raak zijn, dan is het moment dat je een paar dagen overtijd bent / een pos test in handen hebt vroeg genoeg om te beginnen jezelf te overtuigen!

9. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Herken deze klachten jammer genoeg van iedere maand (zit nu in maand 18 ronde 15)
    Tot op heden altijd ongi geworden jammer genoeg.
    Het komt inderdaad door je progesteron, althans mijn gyn heeft me dat uitgelegd.

10. Lovelyrose

Lovelyrose Actief lid

Oct 29, 2010
    218
    0
    16
    Bedankt vor jullie reacties, jullie hebben inderdaad allemaal gelijk! Je lichaam kan je zo voor de gek houden en het is zo makkelijk om al die verschijnselen als bevestiging te zien.
    Ik heb het bij mijn eerste ronde ook bijna zeker geweten. Toen was de teleurstelling ook erg groot.
    Sinds deze cyclus maak ik gebruik van fertilityfriend en dat schept zoveel duidelijkheid. Ik moet gewoon geduld hebben...
    Jullie ook allemaal veel succes!!!
    Liefs

11. Lovelyrose

Lovelyrose Actief lid

Oct 29, 2010
    218
    0
    16
    Nou, gister had ik last van spotting, en toen was mijn temp ook omlaag gegaan, ik had gehoopt dat de oorzaak een innesteling was, maar bij tempen vanochtend bleek mijn temp niet weer omhoog gegaan te zijn en toen ik naar de wc ging bleek dat mijn menstruatie is gaan doorzetten... :(
    Voel me echt kl*te nu, vooral omdat ik er sinds ik deze ronde ben gaan tempen en ovulatietesten ben gaan gebruiken achter ben gekomen dat mijn luteale fase 9 dagen is :( En dat is toch niet voldoende?
    Het is allemaal zo stom... Het verklaart wel mijn 25 dagen durende cyclus die ik eerder had, vond dat toen al zo raar. Ik hoop maar dat ik dit niet elke maand heb....
    Naja, nieuwe ronde.... Hopelijk weer een 'korte' cyclus en niet weer een van 81 dagen...
    Ben zo blij dat m'n vriend me volop steunt en zo lief voor me is, kan er verder met niemand over praten.. :(:(

Share This Page