11 dagen overtijd & word gek van mezelf!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Krista1990, 17 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Hallo,

Op 8 februari had ik ongesteld moeten worden. Maar nu zit ik op dag 42 van m'n cyclus & ik ben nog steeds niet ongesteld.
    Ik heb, toen ik 2 dagen overtijd was, een action testje gedaan, maar deze was negatief & was ook met middag urine. Ik kan natuurlijk testen, maar ik ben bang voor teleurstelling.

Ik heb vanaf januari tot augustus 2016 een prikpil gehad, en heb daarna 2 regelmatige cyclus gehad van 31 dagen. Dus je zou zeggen dat m'n lichaam 'weer werkt'... (Daarvoor overigens een jaar niets gebruikt)... Kan het toch zijn dat het nog door de prikpil komt? Of bestaat er toch een kans dat ik langzaam HCG aanmaak? En er dus misschien nog een kansje is?

Ik heb sinds een paar dagen hele gevoelige tepel, borsten, gezwollen onderbuik, hoofdpijn en vermoeid.

M'n laatste cyclus begon op 8 februari en stopte op 14 februari en had rond m'n eisprong (22 januari volgens app) een aantal dagen spotting (5 dagen ongeveer) en had nog 1 lichte bloeding op 30 januari.

Kunnen jullie me helpen?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Krista1990,

volgens mij kloppen er een paar tijdsaanduidingen niet in je bericht. Prikpil in 2015 denk ik? En je laatste cyclus in januari, niet in februari?
    Weet je ondertussen al wat meer? Ik snap wel dat je niet durft te testen hoor, maar het is de enige optie ben ik bang. Of je moet intussen al ongesteld zijn geworden. Altijd lastig, een onregelmatige cyclus, want zoals je zelf al schrijft, je kunt jezelf er echt gek mee denken.
    De nawerking van de prikpil lijkt me nu ongeveer wel klaar. Balen hoor, maar je kunt toch niet meer doen dan proberen inzicht in je cyclus te krijgen door bv te gaan temperaturen of ovulatietesten ter ondersteuning te gebruiken en een langere vruchtbare periode in te lassen. (want bij een langere cyclus is je eisprong ook later in je cyclus, maar altijd ongeveer 14 dagen vóórdat je menstruatie zou moeten komen.

Groeten Brigitte

3. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Ja, sorry! Zoals jij het zegt klopt het... Zullen de hormonen ook wel zijn!

Inmiddels nog steeds niet ongesteld :(
    Word gek van de onzekerheid.

Deel Deze Pagina