Hallo, Ik ben nieuw hier, en zit enorm in onzekerheid. Wie weet kunnen jullie me helpen. Het begint allemaal bij woensdag 20 januari, toen ik plots een week te vroeg ongesteld werd. Ik moest nog 4 pillen uit mijn strip nemen, maar vanwege de tussentijdse bloeding gestopt. wel gewoon zoals normaal op zondag avond (24 januari) weer begonnen. Achteraf denk ik niet heel slim, als ik lees dat je dan niet meer veilig bent. Op woensdag 17 februari had ik weer ongesteld moeten worden, echter dit is niet gebeurd. Op donderdag 18 februari heb ik heel licht bloedverlies gehad en dit was donker van kleur. Dit was zo minimaal dat ik dit niet kan vergelijken bij een normale menstruatie. Nu ben ik inmiddels 1 week verder en er is nog niets gebeurd behalve dat ik allerlei klachten heb gekregen zoals hele dag met vlagen misselijk zijn, last van onderrug, in de avond vaak lichte hoofdpijn, een heel opgezette buik (alsof ik al wel 3 maanden zwanger kan zijn) winderigheid, stemmingswisselingen, en pijn in onderbuik met af en toe krampen maar die komen en gaan. eindelijk een beetje alles wat bij een zwangerschap hoort behalve gevoelige borsten. En sinds vandaag ook nog last van afscheiding gekregen wat ik normaal niet zo ernstig heb als nu. Nu heb ik afgelopen zaterdag, zondag en vanmorgen een zwangerschapstest gedaan maar deze zijn alle negatief. Toch voelt het me niet lekker. Ik voel me zo anders dan voorheen. Kan het toch zijn dat ik zwanger ben, maar nog te laag hcg heb om vast te stellen met een test? Hopelijk kunnen jullie me uit ervaring wat wijzer maken. Bedankt alvast.
Hoi Jilletje, hoe is het intussen? Het kan inderdaad zijn dat je toch zwanger bent, maar dan zou je nu wel echt positief moeten testen. Heb je de pilstrip van januari wel gewoon geslikt zoals voorgeschreven of ben je ook nog ziek geweest of de pil een keer vergeten? Dan kun je ook wel eens een te vroege of tussentijdse bloeding hebben. Ik hoop dat je al wat meer weet. Ben je wel begonnen met je nieuwe strip of wacht je je menstruatie af? Groeten BRigitte