Hai! Ik ben in febr/mrt 2008 gestopt met de pil. Sindsdien heb ik onregelmatige cyclus. Ik heb de pil 10 jaar geslikt. Ik weet ook niet meer of ik voordat ik de pil ging slikken een regelmatige cyclus had. (volgens mijn moeder wel!) Ik ben begin november onderzocht door gyneacoloog. Het zou goed kunnen dat ik geen natuurlijk eisprong heb. (Had mijn moeder ook.) Nu moet ik de komende 2 cyclussen elke dag tempen. Ik ben nog steeds bezig met cyclus 1. Maar ik zit nu ondertussen al op dag 56! Heb op verzoek van mijn vriend een zwangerschapstest gedaan, maar ik was (natuurlijk) niet zwanger. Herkent iemand iets of weet je iets voor me! Ik weet het namelijk niet meer. Ik word gek van mijn eigen lichaam. Liefs
Met de pil heb ik geen ervaring, nooit geslikt. Maar ik hoorde wel van velen dat je na het stoppen moet 'ontpillen'. Dan moet je cyclus weer op gang komen. Dat kan snel gaan, maar ook zeer lang duren, tot wel maanden. Waar ik wel ervaring mee heb zijn lange cyclussen, soms 4, maar ook wel 5, 6 of wel 9 of 10 weken. Geen staat op te trekken dus. En een eisprong heb ik ook jaren niet gehad. Dus hopelijk is je cyclus snel op regel. En zo niet, kun je altijd naar je huisarts gaan en vragen wat wijsheid is. Veel succes ermee!
Ik heb hetzelfde probleem! Ik mag 12 januari naar de gyn. ben benieuwd of ze wat kunnen vinden. heb je al een volgende afspraak? dan gaan ze vast bloed prikken enzo. Heb je al wat gelezen over pco? Dan heb je namelijk geen eisprong, misschien dat het dat wel is. Ja en het kan natuurlijk ook het ontpillen zijn maar ik denk dat je dan inmiddels al wel een eisprong zou mogen verwachten!
Hai, Pco is het niet. Dat dacht de dokter namelijk. Toen ik begin november naar de gyneacoloog ben geweest, heeft ze dat gecontroleerd. Ik ben inmiddels nog steeds niet ongesteld. Ik ga maandag bellen naar de dokter of ik langs mag komen. Ik neem mijn schriftje mee waarin al mijn temperaturen staan van elke ochtend. Hopen dat er wat actie ondernomen gaat worden. Ik houd jullie op de hoogte! Liefs
Vervelend dat je zulke onregelmatige cyclussen hebt. Ik heb dat zelf ook. Erg vervelend. Vorig jaar heb ik ook een aantal maanden getempt en daaruit bleek dat ik wel een eisprong had. Dat heeft mij wel rust gegeven. Als je al een poosje hebt getempt kun je dit invullen op fertilityfriend.com, die signaleert het ook als je een ei hebt gehad. Su6!
Ik heb ook geen ei gevonden deze cyclus. Maar dat verwachtte de gyneacoloog eigenlijk al. Mijn eitjes waren erg klein toen ik daar was. En mijn moeder had ook geen natuurlijke eisprong. Het was nu alleen nog wachten op het 'bewijzen' van geen eisprong voordat er actie ondernomen gaat worden. Liefs
ikheb 5 jaar geslikt en ben toen begonnen om te kijkenoof ik me eisprong kon testen en dat si gelukt dus probeer ovuluatie test
Ik heb er geen ervaring mee maar las je topic en wil je sterkte/succes wensen. Lijkt me erg moeilijk/lastig als blijkt dat het niet vanzelf gaat. Succes maandag bij de dokter, hopelijk gaan ze snel wat doen!
Nou...heb vanmorgen eerst maar eens de dokter gebeld voor een afspraak. Hij is de komende dagen vrij. Dus ga ik volgende week maandag naar de huisarts. Klein lichtpuntje is wel dat ik vandaag ongesteld ben geworden. Het is nog heel licht, maar ik denk dat ik aan een nieuwe cyclus kan beginnen. Er zit weer wat schot in!