hoi allemaal ik ben inmiddels 11 dagen overtijd en trek het niet meer zo ik geloof dat ik inmiddels elke dag wel een test heb gedaan sinds ik overtijd ben meerendeels digitale maar bijna geen 1 zegt positief nu had ik gisteren een test gedaan van de kv negatief en daar stond de volgende ochtend ineens een heel licht paars streepje op ???? hij is zo wazig dat je hem bijna niet ziet maar als je hem in het licht houd staat hij er weldegelijk en hij is net zo dik als de test streep alleen veeeeeeel lichter probeerde een foto te maken maar daar zie je niet veel kan inmiddels geen streepjes meer zien word er zo onzeker van pffffffffffffffff het lijkt wel of ik verschijnselen heb het kan ook aan mij liggen maar bijn buik zet zich in eens op ???? in een punt naar voren zeg maar ???? is dit gezichts bedrog want dat kan toch helemaal niet nu al ??? verder niet misselijk maar wel eetlust is anders geen zin meer in gewoon eten of brood terwijl ik echt een brood mens ben smaken de dingen me ineens niet meer ook vis waar ik dol op ben smaakt me niet meer en nog meer dingen smaken me anders of zo ? mijn tepels lijken in eens ook wat gevoeliger en heb in eens best veel afschijding? en echt super moe . tevens heb ik in eens veel meer puistjes dan normaal lijk wel of ik 10 jaar terug in de tijd ben gegaan ik ben zelf 25 jaar heb al een dochter van 5 een zoontje verloren na de geboorte en 8 maanden daar na een miskraam gehad we zouden er nu toh echt weer voor willen gaan maar het is zo stressend als die testen niet mee werken de dokter zei al je kan hier wel een test doen maar die zijn net zo goed als die van de kruitvat dus..... maar weer afwachten dus ........ zijn er meer mensen met die probleemen en is het misschien toch nog te vroeg om te testen of zo houd jullie op de hoogte mochten de testen veranderen heb er nog 1 over en als die nou nog een keer zegt negatief dan wacht ik minimaal een week voor dat ik andere haal want die testen zijn nog duur ook behalve die van de kv maar na 11 testen ben ik de moed een beetje kwijt groetjes uit nijmegen
Tja, het kan. Zie mijn banner. Ik las eerder van iemand die pas 19 dagen later positief testte en zo nog wel wat voorbeelden. Ik heb de afgelopen 2 weken veel verandering gevoeld, maar sinds gister eigenlijk weinig meer. Ik bel volgende week de HA als de ongi zich nog niet heeft aangediend om een bloedtest. Irritant hé als je geen uitsluitsel hebt?!
Hoe stabiel is je cyclus? Die van mij varieerde nogal, en als ik een hele lange cyclus had, kreeg ik vaak ook een opgeblazen buik, krampjes, algeheel ellendig en meer van die dingen die ook voor een zwangerschap konden gelden. Aan de andere kant, er zijn ook dames die pas laat positief testen. Hoe was dat met jou andere zwangerschappen? testte je toen wel snel positief? Je zou ook via de huisarts kunnen testen of een bloedtest regelen. Die huisarts test is alleen ongeveer dezelfde als uit de winkel. Een bloedtest levert wel eerder een positief resultaat op bij een lage HCG waarde.. Die kv kan ook gewoon een indrooglijntje zijn na zo'n periode. Eigenlijk moet je ze gelijk weggooien na het testen Succes met afwachten!
hoi lief en stoer dus jij zit ook te wachten is niks he die onzekerheid ik hoop dat we bijde snel positief nieuws krijgen want dit is inderdaad zeeeeer irritant als ik mag vragen rook jij toevallig? ik namelijk wel zou het daar aan kunnen liggen dat de waarde gewoon laag uitvalt?
Daar kan ik je geen antwoord op geven, want dat weet ik niet. Ik rook zelf niet. Ik heb verder nog geen zwangerschappen gehad en ben ook nog nooit overtijd geweest. Wat ik nu weet is alleen wat ik de afgelopen 2 weken heb gevoeld en wat je hier van anderen leest op het forum. Het kan nog steeds hoor, maar je lichaam kan je ook voor de gek houden. Ik vind het heel moeilijk zo lang te moeten wachten....
hoi deepfreeze mijn periodes waren redelijk op tijd de afgelopen maanden daarom vond ik het ook zo vreemd dat die nu wegblijft als ik de vorrige maand op de 25 ongesteld was dan was ik de volgende maand de 24 25 of 26e toch zeker ook aan de beurt bij mijn vorrige zwangerschappen was ik er best vroeg bij en bijna altijd wel positief maar de laatste was ook zo licht dat k hem eigenlijk de volgende dag pas echt goed zag en toen was het ook raak de vorrige tests van de kv bleven allemaal blank de volgende dag behalve deze dan ik weet het niet meer verdomde streepjes als ik volgende week nog niks heb ga ik denk ik om een bloed test vragen want dit is zo niet funny meer
o ok spannend hoor je eerste alleen dat wachten inderdaad das zon killer grrrr ma ja komt allemaal wel goed zal gewoon geduld moeten hebben en het misschien gewoon ff los moeten laten zolang ik nog geen bloeding heb heb ik hoop en als ik volgende week nog niets heb ga ik ook maar eens zon bloed testje doen misschien kan die mij meer vertellen
Pfffff.... 11 dagen overtijd. Ik ben pas paar dagen over tijd met negatieve testen en ik word er nu al beetje hopeloos van. Mijn cyclus is ook altijd erg stipt. Als ik volgende week nog niet ongi ben en negatieve testen houd dan ga ik langs ha voor bloedtest. Ik vind het nu vooral erg dubbel. Ik heb allerlei rare klachten maar tegelijktijd voel ik me niet zoals paar maanden terug en ik positieve test had (was maar van hele korte duur...). Dus ik twijfel hier ook nog even verder. Gelukkig heb ik druk weekend voor de boeg en weinig tijd om eraan te denken.
Zeker fijn even wat afleiding. Ik heb momenteel vakantie en anders veel te veel tijd om erover na te denken. Jij bent ook al lang overtijd zeg. Kan me goed voorstellen dat je gaat bellen voor bloedtest als het volgende week er nog niets is. Wat kan wachten lang duren dan he?
Dat was ik Ik wist mijn eisprong precies, en testte dus pas 33 dagen na ei positief. Maar soms is je eisprong ook later en test je daardoor negatief. Kan allemaal, maar als je het niet meer trekt, dat wachten, zou ik de huisarts even vragen of je bloed mag prikken op HCG: in je bloed is het namelijk veel eerder aan te tonen dan bij een urinetest....
Volgende week zal ik dat ook zeker doen. Ik had de HA al via een e-consult de vraag gesteld. Toen gaven ze al aan nog maar even te wachten. Dus ik wacht wel tot na het weekend .
hoi liesje1 ja dat wachten is het ergste he word je zo radeloos van ik hoop dat je snel een positieve test hebt gelukkig kan je wat afleiding vinden het weekend wie weet is het maandag wel positief ik duim voor je xx en voor iedereen die net als mij zo in afwachting is xxx
hoi rozemarijke wel fijn dat je wist wanneer je eisprong was wel echt spannend hoor dat je na 19 dagen pas wist dat je zwanger was heb je dat via een test gedaan of bloed test
inmiddels eens even goed na gerekend en als ik een cycles van 28 dagen heb en de eerste dag van mijn laatste menstruatie was 25 juni dan ben ik inmiddels 16 dagen overtijd en nog geen duidelijke positieve test dat is toch te gek voor woorden grrrrr inmiddels 2x 2 hele lichte streepjes gezien maar zon 10 negatieve :x licht het aan mij grrrrrrrrr maar goed nog een testje doen morgen vroeg en als het dan nog niks is ga ik direct de dokter bellen want anders snap ik er helemaal niks van nou wisch me luck and i wisch you all much luck too and we shall see hoop ik
pfff net naar de wc geweest ineens heel licht bruine slijm nou daar word ik echt niet vrolijk van!!!!! ben zo bang voor een miskraam vooral omdat ik in januarie 2010 een zoontje ben verloren met 38 weken zwangerschap en 9 maanden daarna een miskraam heb gehad naar 8 weken :x feeling soooo hopelesss
vanmorgen weer test gedaan en weer geen streep en weer bruinige slijm en nu was de urine ook heel donker en heb raar gevoel in me onderbuik dus denk dat ik er rekening mee ga houden dat ik alsnog menstruatie krijg ik weet het anders ook niet meer
Dat was met een urinetest. Niemand die mij ooit had verteld dat je ook kon bloedprikken.... De huisarts niet, en ook hier en op een ander forum niet. Als ik dat toen had geweten, had ik bij 2 weken overtijd echt wel gevraagd om te mogen bloedprikken!