11 dagen overtijd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door babynijmegen, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lila1978

Lila1978 Niet meer actief

Pfff, wat een ellende he, dat wachten en onzeker zijn?

Ik had me van te voren zoooo voorgenomen om niet te veel te focussen op zwanger worden, alles op zijn beloop te laten. Maar nu ben ik, denk ik, 4 of 5 dagen overtijd, met vanmorgen een negatieve test en denk ik ook: hoe zit het nou? VOEL ik me dan alleen maar anders?

Ik duim in ieder geval met jullie mee, hou nog een klein beetje hoop door het verhaal van Rozemarijke en hoop anders dat ik heel snel ongesteld wordt, zodat ik verder kan naar de volgende ronde!

Succes!

2. babynijmegen

29 sep 2009
    50
    0
    0
    nijmegen
    inmiddels met plassen geen slijm meer *afkloppen*
    en straks het volgende mijn eerste paar zwangerschappen kreeg ik direct een streep te zien toen ik na 2 min nog niks zag had ik het eigenlijk al op gegeven nu in eens ging ik 5 min later toch nog eens kijken en zag ik een rare beetje paarse schuine streep ja jongens nu moeten jullie me toch echt even helpen want wat is dit nu weer zal een link van de foto mee sturen
    :$help me out im de kluts kwijt :(

http://i55.tinypic.com/azartu.jpg

3. babynijmegen

29 sep 2009
    50
    0
    0
    nijmegen
    ok das wel raar ja dat je uiteindelijk op de test moest wachten terwijl ze inderdaad via bloed ook kunnen kijken snap ook niet als ze weten dat je in spanning zit dat ze je dan nog zo laten lopen
    gelukkig heb je uiteindelijk we duidelijk heid gekregen xx

4. babynijmegen

29 sep 2009
    50
    0
    0
    nijmegen
    hoi lila
    ja erg is dat he wij hebben dat ook we willen zoooooo graaag een 2e en om daar dan zo op te wachten is vreselijk en al helemaal als die rot testen niet mee werken kijk er ook niet te vroeg overheen dat deed ik perongeluk vanmorgen en ineens zie ik 5 min later me toch een maf streepje staan dat ik eigenlijk gelijk na de dokter wil nu om het te laten checken lol ik heb niet te veel hoop maar het zou verdorie toch wel een keer tijd worden dat die testen wat gaan aan geven als ik 2 weken over tijd ben ma ja met me bruine afschijding van gisteren en vanmorgen ben ik wel even geschrokken maar wie weet valt et mee en zullen we wel zien waar het schip strand xxx

5. Lila1978

Lila1978 Niet meer actief

Twee weken overtijd is inderdaad wel heel lang. Maar die test van jou: ik weet het niet hoor, zou een nieuwe doen. Het lijkt er op (schuine streep en andere kleur) dat ie toch niet helemaal goed is gegaan. Heb je gelijk een hele goede reden om toe te geven aan je testdrang, hihi :p

6. babynijmegen

29 sep 2009
    50
    0
    0
    nijmegen
    na 2 dagen bruine slijm die steeds bruiner werd in eens super licht rood bloed wat er nu precies aan de hand is weet ik niet of het is late menstruatie of het is weer een miskraam voel me zoo leeg en teleur gesteld op het moment:x

feeling hopless

7. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Dat is jammer! Knuffel voor je!
    Weet hoe je je voelt, ik had licht positieve testen en toen ik 7 dagen overtijd was krampen en bloed!
    We gaan door voor de volgende ronde.

8. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Idd jammer meid...maar even over de test...je hebt waarschijnlijk teveel urine gebruikt...

9. Hellow86

Hellow86 Actief lid

25 feb 2011
    161
    0
    0
    Flevoland
    bij mij begon het ook met bruine afscheiding.. maar daarvoor wel posi test gehad maar ook niet denderend positief...

vervelend die onzekerheid... als je het echt zeker wilt weten moet je je bloed laten testen...

sterkte iig!!!

10. babynijmegen

29 sep 2009
    50
    0
    0
    nijmegen
    hoi allemaal
    dank jullie voor de lieve berichten

heb dus na de bruine slijm ook nog zon 5 dagen goede menstruatie gehad dus hellaas pinda kaas ben ook te gefocust op die rot testen ga nu gewoon per maand me menstruatie afwachten als die niet door komt dan pas gaan testen want dit schiet niet op

wel raar dat ik 2 weken over tijd was ?? ach ja nieuwe rondes nieuwe kansen hou jullie op de hoogte ;)

11. Siri1981

Siri1981 Actief lid

4 jun 2011
    130
    0
    0
    reisagent
    Wat jammer nou babynijmegen!
    Ik heb het zelf afgelopen maand ook meegemaakt en weet dat het frustererend is.

Vol goede moed naar de volgende ronde maar.
    Kop op!

Groetjes Siri1981

12. babynijmegen

29 sep 2009
    50
    0
    0
    nijmegen
    #32 babynijmegen, 18 aug 2011
    Laatst bewerkt: 18 aug 2011
    nog 3 dagen tot ovulatie:p

13. babynijmegen

29 sep 2009
    50
    0
    0
    nijmegen
    hi siri1981

ind zeer teleurstellend je hoopt er zoo op

maar komt goed ind kop op en schouders vooruit het komt uiteindelijk wel

wel fijn dat er dit soort sites zijn om het te delen omdat er ook anderen zijn die in de zelfde hoop zitten als je zelf dus allemaal veel succes en ik hou jullie op de hoogte en hoor het graag als het bij julle is gelukt :)

groetjes

Deel Deze Pagina