Ik had bij eefje een dag naar mijn nod een heel licht streepje... Nu heb ik bij deze zwangerschap 1 dag naar mijn nod echt een dikke vette streep gehad. Zal ik al iets langer zwanger zijn of kan dat verschillen bij elke zwangerschap?
haha dat hoeft dan nog niet hoor hihi bij mij is het altijd voorspeld geweest dat ik nu een tweeling zou krijgen en laat ons zegge heb een positieve test heel erg licht maar wel positief ben benieuwd hihi
het verschilt heel erg per zwangerschap. bij de tweede testte ik pas na 1,5 week overtijd goed positief... nu gelijk 1 dag na nod een knaltest en het is er maar 1.
Bedankt allemaal! Er zitten ook tweelingen aan beide kanten hihi.. Maar het zegt dus niets.. Phew.. Een tweeling zal best leuk zijn, maar mijn eerste zwangerschap was al gestressed met een hoge bloeddruk en ik droom nu persoonlijk van een relaxte zwangerschap Vind het allemaal zo wennen weer, heb nog niet veel klachten behalve lelijke donkere tepels en heb totaal geen geduld meer en oja totaal geen eetlust... X