Hallo allemaal. Regelmatig kijk ik op deze site. Meestal zo rond mijn nod, omdat het dan toch weer begint te kriebelen. Ik zit nu in de 13e ronde en hoop iedere maand weer dat mijn menstruatie weg blijft en dat ik zwanger ben. Nu is het zo dat mijn menstruatie inderdaad weg blijft! Ik ben al 11 dagen overtijd, wat erg veel is voor mij! Ik heb al 3 zwangerschapstesten gedaan, maar zonder positief resultaat. Ik heb nog nooit een menstruatie overgeslagen. Op mijn 3e dag overtijd had ik heel maar dan ook heel licht roze bij het afvegen... Daarna niets meer gekomen. Ik heb steeds een drukkend gevoel in mijn onderbuik (alsof menstruatie er aan komt). Vorige week moest ik om het uur naar de wc en voor de rest heb ik geen symptomen. Wie heeft hier ook ervaring mee? En hoelang zal ik wachten om bijv nog een test te doen of naar de H.A gaan? Onzekerheid is echt niet prettig! :x
Hoi Meulen! Ja, hier nog iemand die hier ook lekker aan het rondlezen is . Wat betreft je onzekerheid, heel begrijpelijk. Het enige middel om zekerheid te krijgen, is toch inderdaad een test of als je dat niet meer wilt doen(na die negatieve testen die je al hebt gedaan), even naar de ha... Wanneer heb je je laatste test gedaan?
Hoi, klinkt erg frusterend! Wat zijn jou cyclus lengtes? Ben je regelmatig? Hoe reken jij nu de lengte? Wanneer was jou ovulatie en hoe lang de lf? Kijk graag met je mee. Susanne
Hallo jellybean, Vrijdagochtend heb ik met ochtendurine getest en vanmiddag was de laatste test. Dus ja, nu maar weer afwachten.
Meestal is mijn cyclus 32 dagen het kan een dag eerder of later zijn. Het is wel regelmatig inderdaad. Ik reken de lengte vanaf mijn eerste dag van de laatste menstruatie. Wanneer mijn ovulatie was weet ik niet heel precies, maar ongeveer het weekend van 4 oktober. Ik heb geen ovulatie testen gedaan dus met zekerheid kan ik het niet zeggen Ja het klinkt inderdaad frustrerend, wilde er in het begin ook niet mee bezig zijn. Maarja 11 dagen is wel lang!
Echt gek! Wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie? Anders bij hevige twijfel bloedonderzoek bij huisarts aanvragen. Of nog even geduld..... Ik zit op het wachtbankje, kan over 6 dagen testen.... Maar dat is het gemiddelde van mijn lengtes cyclus. Ik ben erg onregelmatig.... Dus geduld.... En dat is lastig