Ik heb sinds gisteravond een zeer vervelende tinteling in mijn ringvinger en pink, ze voelen ook kouder aan dan de rest van mijn vingers!?! Als ik met mijn vinger eroverheen wrijft doet het ook gewoon pijn, heeft iemand hier weleens last van gehad!?! Heb geprobeerd de dokterassistent te bellen maar ze zijn op vakantie tot 3 december, misschien dat zij een tip had...maar helaas Tips zijn van harte welkom want word er nu een beetje dol van
Je huisarts/doktersassistent kan toch niet tot 3 december op vakantie zijn zonder vervanging te regelen! Kun je niet een andere dokter(assistent) bellen? Het klinkt een beetje als een beknelde zenuw ofzo. Maar ik heb er niet voor gestudeerd hoor.
Ze hebben een vervangende huisarts maar zijn spreekuur is voorbij, en kan hem alleen voor uiterste spoedgevallen op zijn mobiel bereiken..ben niet zo held om te bellen voor deze kwestie, die man lach me misschien vierkant uit
@ bientje, helaas val ik onder de gyneacoloog! Bij mij vorige zwangerschap heb ik wel bij de VK gelopen, en dan kan je bellen als je zulke vragen heb..maar helaas. Weet niet of ik gewoon een VKpraktijk kan bellen met deze vraag?