Een vermoeden met 12,5 week?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Creatype, Jun 16, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Creatype

Creatype Lid

May 11, 2006
    55
    0
    0
    NB
    We hebben pas een nekplooimeeting laten doen en tijdens de echo vertelde deze mevrouw dat ze "al een vermoeden had" wat het ging worden. Is dat mogelijk met 12,5 week? Ze is natuurlijk zeer ervaren in haar werk dus ze zal wel 'iets' zien. Mijn vriend wilt het niet weten maar ik moet eerlijk bekennen dat ik na haar opmerking toch wel aan het malen ben. Waaraan heeft ze dat kunnen zien? De gelachtsorganen zijn toch nog niet ontwikkeld? Misschien is het wel een jongentje dat ze al iets in de vorm van een klein penisje heeft kunnen zien? Ik vroeg haar of het aan de lichaamsbouw dan te zien was? Daar kon ze het niet aan zien. Dus... zou mijn theorie over dat ietsie pietsie kleine piemeltje goed zijn???

2. Japke

Japke Bekend lid

Feb 1, 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Creatype,

De kans dat de echoscopiste het bij 12,5 week gezien heeft is zeer klein. Ik kan het me haast niet voorstellen maar uitzonderingen zijn er altijd. Is haar vermoeden gebaseerd op de echobeelden, jouw voorgeschiedenis of op jullie? Je weet het niet, ik zou het gewoon afwachten. Ik snap wel dat je benieuwd ben, ik eigenlijk ook wel, waar is dat vermoeden op gebaseerd.

groetjes,
    Japke

Share This Page