Hoi allemaal, In het voorsteltopic had ik het al aangegeven en ook in mijn onderschrift staat het wel vermeld, helaas is ons dochtertje Kylie 19 februari overleden. Alleen krijg nu regelmatig de vraag hoe en wat en dat is geheel logisch natuurlijk, dus hierbij ons verhaal... 3 Oktober 2010 zitten Bryan en ik bij K3 in Zwolle en we zijn het er samen over een: volgend jaar moet Kylie echt mee, ze zou dit helemaal fantastisch vinden. Met anderhalf jaar vonden we haar nu nog wat te jong om alles te snappen. Maar 2 dagen later veranderde ons leven in een hel... Kylie blijkt een enorme tumor te hebben en we zaten binnen no-time op de M2 afdeling van UMC Groningen. Na bijna een maand van onzekerheid over wat voor tumor het gaat komt de grote klap.... De tumor is 1 van de meest zeldzame maar helaas ook meest agressieve tumoren genaamd Rhabdoïd. Tijdens het gesprek ging het dan ook gelijk over pijnbestrijding aan het eind Ze heeft 3 maanden keihard geknokt en even leek het er op dat ze alle statistieken achter zich zou laten, maar helaas kregen we op 27 januari te horen dat ze niks meer voor haar konden betekenen. Die 3 weken thuis waren het allerzwaarst.... Je weet dat ze gaat, maar hoe wat en wanneer kan niemand antwoord op geven. We zijn inmiddels een half jaar verder, maar het verdriet en gemis is nog steeds enorm.... Ik mis haar zo enorm Bekijk bijlage 184439
Wat een prachtig meisje... Hoe was ze toen ze nog leefde? Ze ziet er zo vrolijk en lief uit. Wijs ook, ze kijkt alsof ze meer weet dan wij denken. Als een heel bijzonder mens. Tranen hier om je verhaal en dat zij niet kon blijven leven. Hou je vast aan elkaar.
Zo onwerkelijk... Zo'n mooi meisje. Geen enkel kind en geen enkele mama of papa ... zouden dit moeten meemaken. Koester de mooie momenten... Veel sterkte!
Kylie was echt fantastisch! Zo'n makkelijk, lief en vrolijk meisje, dat zullen we niet gauw weer mee maken. Nooit is ze een dag chagrijnig geweest, zelfs niet tijdens de chemokuren. En waar ze ook kwam, iedereen was gelijk gek op haar. Er waren ook mensen die haar een oude ziel vonden, zelfs toen ze nog niet eens ziek was. Ze was ook heel wijs en zo kon ze ook echt kijken. Ze was nog maar 4 maandjes oud toen ze uit de kinderwagenbak probeerde te klimmen omdat ze niks van de wereld wou missen, dus ze zat al heel jong in de wandelwagen....
Wilde even reageren op je verhaal. Wat een moeilijke tijd hebben jullie gehad en nog. Maar wat een mooie meid hadden jullie zeg! Wil jullie nog veel sterkte toewensen! Knuffel
Haha wat heerlijk, zie al zo'n klein mupke uit de kinderwagenbak proberen te ontsnappen Ze ziet er precies zo uit zoals jij haar beschrijft, wonderlijk hoe dat in 1 blik al te zien is Ken je dat verhaal over oude zielen die daardoor eerder terug geroepen worden? Als je wil kan ik het eens opzoeken. Ik heb er veel steun aan gehad toen onze dochter stierf. Haar naam had trouwens ook K a y l e i g h geweest als ze nog geleefd had, maar nu kozen we ervoor om haar buikkoosnaampje aan te houden. Vind het een prachtige en krachtige naam! Passend bij vrolijke en bijzondere kinderen Voel je haar ook om je heen? En hoe voel je je nu je weer zwanger bent? Dubbel gevoel he? Sorry als ik teveel vraag hoor, maar ik weet hoe graag moeders over hun kinderen praten en hoe moeilijk de omgeving dit vaak vindt wanneer het kindje overleden is. Terwijl je dan juist over je meisje wil praten, over de moeilijke maar ook over de mooie tijden.
Ow wat erg Ik schok heel erg van de foto. Sorry, ik wil je hiermee niet kwetsen...maar haar ogen. Alsof ik haar ken...ze lijkt op mijn dochtertje (haar blik..). Ik voelde een *roetshh* door mijn lijf gaan Wat een verdriet, wat een gemis Kippevel.....en geen woorden hiervoor. Sterkte!
Wat een prachtig mooi meisje, vreselijk dat je zoiets moois weer moet laten gaan! Ik heb er geen woorden voor, heel veel sterkte!
Maitestar23...hoe oneerlijk kan het toch allemaal zijn. Wat een mooi meisje is jullie Kylie* Ik wilde "Rhabdoïd" even googlen en kwam op jullie prachtige site uit. Met een traan heb ik jullie site bekeken. Enorm veel sterkte, maar ook een fijne zwangerschap toegewenst. Kwebbel
Wat verschrikkelijk en onmenselijk wat jullie hebben meegemaakt. Kan jullie alleen maar heel veel sterkte wensen, hier zijn gewoon weg geen woorden voor..
Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes. Ze wordt echt enorm gemist, maar het feit dat haar verder lijden bespaard blijft geeft toch wel iets meer rust. Ze was op het laatst echt heel ziek dan breekt je hart echt.... Bij een griepje met koorts kun je tenminste nog een zetpilletje geven ofzo, maar hierbij konden we haar echt niet helpen. En de chemo's waren echt vreselijk. Vooral in Januari is ze daar heel ziek van geweest en ook toen heeft ze meerdere keren kritiek gelegen. Dus nee, voor haar is dit veel beter, zij is vrij!
Meid, wat een pracht van een meisje. Die ogen, die blik. Zeker een oude ziel. Ben helemaal stil van je verhaal. Heel veel sterkte meis.. Soms is het leven heel oneerlijk.
Ik had inderdaad je onderschrift inderdaad al gezien in één van je vorige posts..... Wat verschrikkelijk, ik wil en kan me niet eens voorstellen hoe jullie je moeten voelen.... Een lief koppie met mooie oogjes, wat zal ze gemist worden!
Fijn dat je 'al' zover bent dat je zo kunt denken... Pfff... kan me echt niet voorstellen hoe jullie je moeten voelen. Ik zit hier echt met een brok in mijn keel dit verhaal te lezen. Héél veel kracht en sterkte gewenst in jullie verdere toekomst!
Wat een verschrikkelijk verhaal, maar wat een mooi meisje!! Het greep me echt aan, vooral omdat jullie kleine Kylie bijna net zo oud was als mijn dochter nu Ik kan me niet voorstellen hoe het zou moeten gaan zonder mijn dochter, ik vind het vreselijk voor jullie. Natuurlijk zal ze altijd in jullie harten blijven. Ik zie trouwens dat je weer zwanger bent? Gefeliciteerd!
Wat een verschrikkelijk groot gemis. Z'n mooi meisje met een liefde volle blik.Wat moet dit verschrikkelijk hard verscheurd zijn. Wil je heel veel sterkte toe wensen,voor nu maar ook voor de toekomst.
Zojuist even je site bekeken. Om eerlijk te zijn ik heb er geen woorden voor. Tranen bengelen over mijn wangen, het lijkt me vreselijk om zoiets te moeten meemaken. Ik wens jullie enorm veel sterkte toe. Geniet van je zwangerschap.