Hoi, wij zitten alweer een tijdje in een icsi traject. Zondag 11 mei tp gehad van een mooie 3 daagje. 10 dpo heb ik voor het eerst getest, toen een tuurstreepje. Gisteren (11 dpo) een duidelijkere streep, maar die van vandaag (12 dpo) lijkt niet duidelijkere ten opzichte van die van gisteren... Zelfs iets lichter. Ik was gisteren heel blij, want ik vond het een mooie test voor 11 dpo, maar wordt nu onzeker. Willen jullie mee kijken?
Als je 10 en 12 met elkaar vergelijkt is de oploop goed. Het kan zijn dat je urine gisteren geconcentreerder was dan vanochtend en dat ie daarom ietsje lichter lijkt te zijn. Hopelijk is ie morgen weer goed opgelopen tov gisteren. En wat je ook nog kan doen is testen met andere urine dan ochtendurine. Veel vrouwen testen dan een stuk duidelijker
Probeer is met middagurine te testen en de zwangerschapstesten van sensitest. Die van action zijn volgens mij niet meer de beste testen.
Dit idd. Action testen lopen sws minder snel op dan bij testen van Sensitest. Ik testte 's middags ook duidelijker dan met 1e urine.