Hoi meiden, Ik weet nu even niet wat ik moet denken. Vanmorgen toen ik mijn temperatuur meten was mijn temp iets gezakt van 37.3 naar 37.1 dus dacht nou zal vast wel ongesteld gaan worden. Toen keek ik even naar temperatuurkaartjes van andere meiden die zwanger waren geworden in die ronde en zag dat hun ook zo daling hadden en zwanger waren. Dus dacht zal ik gewoon toch maar even testen ( wou het eigenlijk niet doen voor donderdag ) maar zie voor mijn verbazing binnen 5 min een streepje. Wel heel licht maar ja dat komt omdat het nog vroeg is. Hopelijk zien jullie hem ook op de foto. Denken jullie dat die temp daling niet zoveel kwaad kan? Oh vind het zooo spannend weer!!!
Ik lijk wel wat te zien, alleen is de foto wel van ver af. Zou het lukken om er nog eentje te maken, maar dan dichtbij?? Dan kunnen we echt goed mee kijken... Voor wat ik nu zie lijkt het hoopvol...!! Spannend!
Krissy, hij ziet er positief uit hoor! Mijn temp is nu overigens ook rond de 37.1! Maar hangt af van je basale temp. Over een paar daagjes gewoon nog eens testen maar voor nu. Voorzichtig Gefeliciteerd
Hopelijk is deze foto iets duidelijker. In het echt is die prima te zien zonder te turen. Met basale temp bedoel je voor de eisprong toch? Geloof dat die toen 36.8 was. Als ik de test op de foto zet met mijn telefoon zie ik hem ook goed. Alleen kan hem dan niet op de laptop zetten want dan zet hij al mijn foto's erop. Doe het nu via de camera met mijn tablet!
Duidelijk hoor. Als je temp voor ei 36.8 is dan is 37.1 best wat laag maar zeker niet te laag. Heb je korter geslapen/later naar bed/onrustiger geslapen of iets anders wat je temp beinvloed kan hebben?
Ik zag hem zonder te turen! Mischien over paar dagen weer testen. Deze leek op mijn 10 dpo en ben nu ruim 17 wk
Duidelijk hoor! Gefeliciteerd! Van tempen ook geen verstand, is ook niet de meest betrouwbare bron! Ik zou uitgaan van de test en deze is positief! Hoop dat ze mooi oplopen!
Dank jullie wel allemaal! Probeer wel om nog niet al te blij te zijn want het isnatuurlijk nog erg vroeg. Anders is de teleurstellling zo groot als het mis gaat. Heb nog wel steeds buikpijn. Wel anders als tijdens menstruatie meer een drukkend gevoel. Misschien herkennen jullie dit ook tijdens een vroege test?
Mijn testen zagen er ook zo uit en zoals je ziet ben ik alweer 24 weken verder. Ik wil je toch alvast feliciteren groetjess