meid ik ken jou verhaal ook nog, wat fijn dat je zwanger bent♡ leuk hoor. Dames bedankt voor de felicitaties.. Vanmorgen kwam ik op mijn werk en toen zei een bewoner tegen mij: jij bent zwanger... zoooo raar... haha heb nauurlijk ontkent maar hij heeft gelijk. Hoop nu zo erg dat het allemaal goed komt
hoi meiden, zit weer eens in de stress.. heb 11 dpo en 13dpo getest maar hij lijkt niet op te lopen.. zucht.... Weet dat ik nog vroeg ben maar met 2 dagen verschil zou je toch wat verschil moeten zien toch? Heb nog wel gespannen borsten en kleine steekjes boven de schaamstreek, wat denken jullie?
Hij loopt wel op hoor! Ik zie echt wel verschil. De onderste is duidelijker. Niet te veel stressen. Dit is een mooie streep voor 13 dpo.
bedankt voor de reacties, probeer me kalm te houden maar na de ma en de vroege miskraam ben ik zooo enorm onzeker geworden en had in mijn hoofd dat de testen meer op zouden moeten lopen. Test nu pas vrijdag weer..
Ik snap waarom je onzeker bent. Ik vind hem ook opgelopen, maar ook de controle streep is donkerder. Over 2 dagen weer even testen. Dat is t beste om meer zekerheid te krijgen denk ik. Spannend meid.
Hij is idd nog nat, heb hem helemaal uitgespoeld met water.. Misschien ook niet heel handig. Maarja even afwachten dus...