11 dpo actiontest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Indy89, May 9, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Sterkte met wachten Indy ik snap dat je onzeker bent na 2 miskramen. Ik vind je test overigens wel oplopen. Geen stress en hou vertrouwen!

2. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

Dec 19, 2015
    2,020
    681
    113
    Female
    Thanks voor de lieve woorden! Doet me goed!

Nu de test opgedroogd is zie ik dat hij een klein tintje donkerder is:)

Wil zo graag een klein beebje en een goede zwangerschap, kan gewoon niet wachten... die drang wordt steeds groter en daarom is het ook steeds spannender. Ga proberen te ontspannen, want stress helpt natuurlijk niet mee..

3. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Indy ik vind m ook wel wat duidelijker hoor, en action vind ik minder snel oplopen dan kv. Hopelijk snel n knaller voor je!!

4. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

Aug 10, 2015
    3,157
    100
    63
    Sorry, ik moet mn mening bijstellen. Nu in op mijn telefoon kijk vind ik hem wel een stuk duidelijker. :D ben benieuwd naar je volgende test.

5. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

Dec 19, 2015
    2,020
    681
    113
    Female
    Hoi meiden,

Ik had nog een kv test gedaan en die vergeleken met 3 dagen geleden en zie toch dat hij terug is gelopen. Hoop diep van binnen dat het bv door de concentratie van de urine komt, maar het is een feit dat ze moeten oplopen en dat gebeurt helaas niet... Foute boel lijkt mij:(...

6. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

Nov 28, 2015
    3,048
    0
    0
    Heb je Miss veel gedronken Indy?

7. Samsie

Samsie Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    1,634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Wauw gefeliciteerd meiden!

Edit: Indy dat had ik op een geven moment ook in ene. Dikke paniek maar de rest de volgende dag knalde er weer vanaf!
    Wellicht idd net wat meer gedronken nu?

8. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

Dec 19, 2015
    2,020
    681
    113
    Female
    Ja gister avond wel.. en hij is nog niet droog.. maar buiten dat zou er toch wel iets van verschil moeten zijn toch?

9. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

Dec 19, 2015
    2,020
    681
    113
    Female
    als ik ze nu met het blote oog bekijk lijken ze gelijk..

sorry voor alle spam hoor! Maar heb thuis behalve vl niemand om er over te praten en het vreet zo aan me.. grrr

10. Babywish2016

Nov 28, 2015
    3,048
    0
    0
    geeft niet je spamt niet gewoon lekker doorgaan het is jou topic dus als je je ei kwijt wil dan is dat prima toch :D

11. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

Dec 19, 2015
    2,020
    681
    113
    Female
    Nou ik kan weer even adem halen, maar toch blijf ik het verschil minimaal vinden.. Ben echt zo ongelofelijk onzeker, maak mezelf helemaal gek.. Ben zo enorm bang dat het weer mis gaat! W.s. herkennen mensen met een soort gelijke situatie het wel.

12. Babywish2016

Nov 28, 2015
    3,048
    0
    0
    Ik zie wel degelijk verschil... Ik snap ook je onrust en je onzekerheid..
    Ik hoop dat ie de test toch gestaag op gaat lopen.. Dikke knuff💖👶🍀🙏🎉💙

13. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

Dec 19, 2015
    2,020
    681
    113
    Female
    Thanks babywish, je bent altijd zo mee levend, super lievvv♡

14. Babywish2016

Nov 28, 2015
    3,048
    0
    0
    What Goes Arround comes around 😍😘

15. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Ik zie ook verschil,maar vind hem ook niet heel erg goed opgelopen.Dat hoeft niets te betekenen,maar ik snap wel waar je angst vandaan komt.
    ik duim voor je.

16. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

Nov 15, 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Dit begrijp ik nou echt niet....
    Waarom zeg je zoiets? Die test is absoluut hartstikke goed opgelopen. Je ziet wel degelijk een groot verschil tussen 11 en 14 dpo.
    Waarom
    Iemand zo onzeker maken met de opmerking:ik vind hem ook niet goed opgelopen????
    Kan er met mijn pet niet bij.

17. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Gelukkig hoef jij het ook niet te begrijpen,mijn reactie is voor ts bedoeld.
    Maar ik wil het wel toelichten hoor...De controlestreep is ook donkerder dus er zit meer vloeistof in de test,dus automatisch krijg je dan ook een donkerdere tesstreep.Zoals gezegd,ik zie verschil,maar vind het net als ts zelf,niet zo goed opgelopen als je zou verwachten,en ik begrijp dus waar haar angst vandaan komt.Daarbij staat er duidelijk dat dat niets hoeft te betekenen.
    Om je eerste vraag te beantwoorden,ik zeg dit,omdat ik het zo zie.Prima als jij het anders ziet,maar je hoeft me niet steeds aan te vallen op mijn mening.Ben daar nu echt wel klaar mee.
    Ik vraag toch niet of Bertje het met me eens wil zijn?

18. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Ik zie ze oplopen Indy, ik snap dat je een groter verschil verwacht maar ik heb vaak genoeg foto's voorbij zien komen van zwangeren met erg langzaam oplopende testen. Je wilt dit zo graag en je bent tegelijk heel bang dat het weer mis gaat dat snap ik heel goed. Probeer niet teveel te stressen en ga veel afleiding zoeken. Is super moeilijk natuurlijk!! Voel je je zwanger? Heb je kwaaltjes? Toen het bij mij misging (alle 2 de keren) voelde ik dat namelijk meteen, heel gek. Voelde me niet meer zwanger en had veel buikpijn. Sterkte meis met wachten en lekker spammen. Jouw topic en wie het niet wil lezen kijkt maar lekker ergens anders.

19. Myo

Myo Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,352
    0
    36
    Ik zie ook zeker verschil hoor, ze lopen op. Maar ik snap het wel. Het liefst zie je die streep na een paar dagen zowat uit de test springen ;). Doet ie dat niet, dan slaat de twijfel en onzekerheid toe. Dat had ik ook en ik heb niet eens miskramen in mijn voorgeschiedenis. Maar weet je, het zegt uiteindelijk toch niet veel. Het gaat goed, of het gaat niet goed. Daar heb je geen controle over, dus probeer het uit je hoofd te zetten. Je hebt nu een mooie streep, dus probeer daar een beetje van te genieten. :)

20. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Mijn testen leken ook minimaal
    Op te lopen en ik maakte me ee ook erg druk om inmiddels al 9 weken zwanger dus geen stress..... Mij cb bleef ook steken op 2/3 en iedereen hier zei dat is nier goed! Maar het is een indicatie en niet iedere vrouw is hetzelfde

Share This Page