Hee Indy. Ik zie ze tm 14 dpo oplopen daarentegen lopen de onderste 2 wel op. Pfff. Moeilijk he dat wachten. Dat vensterbank turen herken ik. Bij mij liep er toen een buurvrouw naar me te zwaaien ik dacht ook ze zal wel gedacht hebben wat doet ie nou? Zeker even overleggen met gyn als t misgaat maar laten we hier nog even niet van uitgaan. Blijf je volgen. Succes meid!
Hey Indy, Ik heb je hele topic gelezen. Ik begrijp dat je je op dit moment misschien best rot voelt omdat je in onzekerheid zit. Maar toen ik er achterkwam dat ik zwanger was liepen mijn testen heel langzaam op..die actiontest moest ik figuurlijk slopen om een streep te kunnen zien en ook mijn vensterbank zat vol van de testen. Uiteindelijk duude het een week ofwat voor ze opliepen. Ik heb hoe raar dan ook pas een knaltest gehad na mijn miskraam. Ook gingen mijn borsten pas gevoelig worden na me miskraam. Zit ook in onzekerheid nu want nu wil die hormoon er niet eens uit lijkt wel. Een hart onder de de riem vanuit deze kant in iedergeval. Ik hoop dat je gewoon te veel heb gedronken en dat daarom de teste wat onduidelijk zijn. Wil je geen valse hoop geven maar ik gun het je zo. Owja meest heb ik.me geïrriteerd aan die kvtesten die waren pas duidelijk na 4 uur testen ofzo. Waardeloos die dingen qua snelheid.
Haha hoi andere vensterbanktuurders (moet er erg om lachen) Mijn turen is gelukkig niet meer nodig. Ben net ongesteld geworden en ben eigenlijk opgelucht. Heb de hele vensterbank weer voor mijn plantjes Natuurlijk balen dat het niet raak is, maar ben voor mijn gevoel gewoon later ongi geworden. Ga volgende week nog wel mijn VK bellen om te vertellen dat er iets gaande was maar het niet door heeft gezet. Ik ga er vanuit dat het gewoon weer domme pech is. Dit overkomt wel meer vrouwen die zo wijs zijn niet te testen en merken dan niets meer dan een latere ongi. En ja, ik ben tegenwoordig een testen junk... dan moet je even op de blaren zitten. Ik ga vandaag weer met goede moed beginnen aan cyclus dag 1! Mijn plakbeeb komt nog wel, ga gewoon weer lekker kroelen deze maand Tot spreeks op zwangerschapspagina
Wat jammer! Maar ook fijn dat je duidelijkheid hebt nu en dat je er zo positief weer voor kunt gaan. Knuffel en succes!
Heb je verhaal gelezen indy.. Wat vervelend zeg.. Eerst helemaal blij worden en daarna teleurgesteld. Sterkte meis. 🌷
Sterkte! Wat vervelend allemaal knap dat je toch zo positief blijft! Daar kom je uiteindelijk het verste mee, maar is wel lastig natuurlijk. Hoop op een plakbeebje voor je!
Balen Indy maar ik vind het super knap dat je zo positief bent. Mooie plantjes kopen voor je vensterbank nu 🙈 Hopelijk volgt er snel een plakkertje!! 🍀🍀
Bedankt allemaal! Ja, positief blijven is het juiste medicijn, ben heus wel even verdrietig geweest maar dat mag ook.
Natuurlijk mag dat.En goed om met een positieve blik verder te gaan.Ik duim voor een plakker de volgende keer.