Welke ovulatie testjes gebruiken jullie?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Vlinder2016, May 14, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinder2016

Vlinder2016 Niet meer actief

Sorry voor mijn misschien wel dubbele vraag, maar kon niet het onderwerp ergens anders zo snel vinden...

Ik ben nu begonnen met de action testjes op CD 12... En wil dan eigenlijk nu de clear blue gaan bestellen (zijn dan dinsdag binnen).
    Doen jullie dit ook? Eerst met de goedkope en daarna de clear blue?

2. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Ik gebruik nu voor de 2e maand de goedkope testen van 2besure, vind de dure zonde van het geld, cb is zo prijzig! Maar wel erg handig idd :) maar als het nog niet raak is deze maand stop ik met testen want ik word er ontzettend nerveus van haha. Succes!

3. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

Feb 3, 2010
    1,116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Ik gebruik nu momenteel zwanger&Kids ovulatietesten. Eerste keer na gelukkig een goede cyclus. Hoor er hele goede verhalen over

4. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik vond die van de action heel fijn en betaalbaar

5. Vlinder2016

Ik ga wel de ovulatie testjes van de clear blue bestellen denk ik... Als m'n action donker is, ga ik daar mee testen... Vind het zo spannend! :)

Ook omdat ik nu in ziekenhuis loop bij de gynaecoloog. Omdat ze vermoeden dat ik misschien geen eisprong heb of wel een eisprong maar dat m'n endometriose roet in het eten gooit. Heb vrijdag een echo, maar toch wil ik het zelf ook blijven testen.

6. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

Feb 3, 2010
    1,116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)

Succes! Zie dat je een extreem lange cyclus het gehad na 2 mooie cyclussen na het stoppen met anticonceptie.
    Welke anticonceptie heb je gebruikt als ik vragen mag?

7. Vlinder2016

Heb 3 keer de prikpil laten zetten. 😫 Maar m'n gynaecoloog zegt dat die lange cyclus niet daarvandaan lijkt te komen. Ze onderzoeken nu of ik wel een eisprong heb...

8. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Zwanger & Kids dipsticks. Werken echt het beste bij mij.

9. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    ik ben begonnen met de action testen icm cb testen. toen ontdekte ik dat de testen van de action prima werken bij mij dus ben ik nadat de cb testen op waren over gegaan op de action testen. ze knallen niet elke ronde bij mij, maar wij hebben dan wel regelmatig sex dus ik mis mijn eisprong niet qua timing

10. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

Sep 26, 2015
    1,256
    2
    38
    Female
    Cb test nooit gebruikt.
    Zwanger en kids vond ik erg fijn en ben zwanger geworden met die van de action haha. Dacht probeer ze een keer. Kreeg er geen knaller mee maar zag wel dat ze terug liepen dus wanneer het dan ongeveer zou zijn.

11. Vlinder2016

Dank jullie wel lieve meiden voor jullie tips & ervaringen! ❤️

12. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

Mar 14, 2016
    652
    165
    43
    Ik gebruik die van zwanger en kids! Niet duur en werken perfect!

Share This Page