Wie wilt er even meekijken? :) (Ovulatietesten)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Leaf, 2 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leaf

    Leaf Niet meer actief

    Hoi!

    Ik heb de afgelopen 3 dagen ovulatietesten gedaan omdat ik het idee heb een ovulatiebloeding te hebben gehad.
    Gister had ik heel licht een bloeding (rood in de ochtend, bruin in de middag en weer rood na het klussen in de avond :p) en vandaag ook nog een beetje.

    Ik had verwacht dat de ovulatietest van vandaag donkerder zou zijn dan gister maar hij is weer wat lichter.

    Wat denken jullie? Zou ik een eisprong hebben gehad één deze dagen of niet? Ik zit op cyclus dag 15 nu.

    Liefs,
    Leaf
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Je ovu test gister knalde het meest zo te zien dan is het 24-48 uur dat ie springt, lekker klussen dus haha
     
  3. mupet

    mupet Fanatiek lid

    12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik zou ook zeggen 1 oktober positieve ovu test dus klus ze 😉
     
  4. Drieka

    Drieka Niet meer actief

    Vind de test van gisteren het duidelijkste dus lijkt me slim als je het vanavond gezellig gaat maken met je vriend / man :D
     
  5. truus81

    truus81 Bekend lid

    22 sep 2014
    778
    0
    0
    Haha goed zo! Nu weet ik tenminste hoe ze er uit moeten zien ik denk zoals die van jou gisteren ;)
     
  6. Leaf

    Leaf Niet meer actief

    De lijn op 1 oktober is niet even dik als de andere. Dat moet toch? Ik hoop dat ie positief was natuurlijk! We hebben het in iedergeval gezellig gemaakt! Nu duimen!
     
  7. Drieka

    Drieka Niet meer actief


    Hoeft niet altijd precies even donker te zijn als je maar gezien hebt dat de lijn mooi oploopt en zoals je ziet is de volgende lichter dus dan heb je je ei gehad of in elk geval ga je die heel snel krijgen.
     
  8. Nelllie

    Nelllie Fanatiek lid

    26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Ja die van 1 oktober is het duidelijkst!!:D Mooie testen!
     
  9. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik zou voor de zekerheid nog even doortesten,want er is er nog geen 1 even donker of donkerder.Dus mijne inziens nog geen positieve erbij.
     
  10. Leaf

    Leaf Niet meer actief

    @pipo30 Ik ga er vandaag weer ééntje doen. Ik heb zelf ook niet het idee dat ie echt positief was. Maar omdat ik een bloeding had en wat meer zin om intiem te zijn met mijn vriend begon ik te twijfelen! :p
     

Deel Deze Pagina