Hoi meiden, Vraagje gisteren en vandaag zijn de dipstick ovulatie testjes van z & k knal positief. Gisteren en vandaag net zo donker als de controlelijn Nu hebben mijn man en ik (we konden niet slapen) het vannacht nog even gezellig gemaakt. Ben ik dan op tijd ? De rest van de week heeft mijn man nachtdienst.. Dus dan wordt niet meer wat Deze week helaas..
Als het goed is springt je ei dan binnen 2 dagen dus je hebt iig je best gedaan nu! Voor de nachtdienst begint ook niet nog even? Haha
Ja mooi op tijd, zaad blijft vaak wel een paar dagen in leven in je bm Als de test gisteren al positief was dan zou je ei zelfs vandaag al kunnen springen. Maar morgen of overmorgen kan ook nog. Hoe dan ook, jullie zijn op tijd!
Ik heb een kinderopvang aan huis en om 14.00 uur is mijn zoon thuis.. Hij is op het moment super allert. En kan niet even jongens ik ga even naar boven ben zo weer terug hahaha. Ik heb wel een stagiaire maar die zal ook raar opkijken haha We gaan maar gewoon lekker afwachten
Ik denk zelf dat die net is gesprongen. Ik kreeg ineens scherpe korte pijn rechts en toen was de drukkende pijn van gisteren en vanmorgen ook ineens weg. Dus zaadjes you know the way I hope 😁