Lichte ovulatietest wel ovulatiepijn

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nina12, 1 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina12

Nina12 Lid

1 feb 2014
    63
    2
    8
    NULL
    NULL
    Hoi kan ieman meekijken? Wanneer was de piek denken jullie? 29 en 30 april had ik ovulatiepijn. De streepjes zijn vrij licht gebleven deze maand.

En tot wanneer ben ik nog vruchtbaar? Ik ben 28 en 29 intiem geweest. 30e niet.

Bijgevoegde bestanden:

2. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    is dit de eerste keer met ovulatie testen? Officieel heb je nog geen positieve ovulatie test gehad. Ik zou dus voor de zekerheid even door testen. Kan 2 dingen zijn: Of je ei moet nog komen, of je bent 1 van de weinige vrouwen die een lagere LH waarde in het bloed heeft en alleen een echte piek vind met de extra gevoelige ovulatietesten. Staat overigens een zwangerschap niet in de weg hoor die lagere LH waarde

3. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Lastig te zeggen omdat zoals hierboven geschreven de testen niet positief zijn. Uit eigen ervaring kan ik wel zeggen dat ik soms al 7-5 voor mijn ovulatie ovulatiepijn krijg. Het houdt dan wel aan en de pijn neemt iedere dag ook toe.
    Ik zou nog doortesten en misschien vind je je ovulatie toch nog met een positieve test morgen of overmorgen. Ik zou je ook aanraden om tweemaal daags te testen vanaf de streepjes donkerder worden :thumup:

4. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ik zou even doortesten, ik voel soms 5 dagen voordien al ovulatiepijn

5. nadine001

nadine001 Fanatiek lid

10 apr 2014
    1.797
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    Heb je al vaker ovu testen gebruikt? ik zie hier geen eisprong tussen eerlijk gezegd. Heb deze ook gebruikt en ze kunnen behoorlijk knallen!
    En net als eerder gezegd, heb ik ook wel eens ovu pijn maar zet het een paar dagen later pas echt door! Zou gewoon door testen, denk dat hij echt nog komt!

Deel Deze Pagina