Na 3 zwangerschappen heb ik al de nodige testen gedaan, maar ik vind deze eigenlijk wel een beetje raar. Er loopt namelijk een horizontale streep door. Iemand al eens zo'n test gehad? Ik vraag me af of hij wel bruikbaar is...
ik denk dat je hem nog even moetg laten drogen en dat als de test helemaal opgedroogd is, de streep vanzelf verdwijnt
Ohhhh die rottige Action testen toch! Ik heb vorige week 2 Action testen gehad die positief waren, maar waar de teststreep ook half doorkruist leek. Of dat er niet voldoende testspul zit of of weet t niet... uit ander doosje do.dag test gedaan en die was keurig knallend.. Jouw test lijkt me (helaas) wel negatief, maar je zou voor de zekerheid een andere test kunnen doen. Wanneer is je NOD?
Nee ik geloof wel dat hij negatief is, maar vond die streep zo raar. Had hem al weggegooid, maar ik denk dat ik hem inderdaad langer had moeten laten drogen. Weet mijn nod niet, ben in afwachting van mijn eerste menstruatie na de curretage. Hopelijk wordt ik nu dan gewoon snel ongesteld, kunnen we door!
Teveel kleurvloeistof op die plek gespoten, wat dus als een spoor achter de urine "aanloopt". Vergelijkbaar met het spoor in de lucht achter een vliegtuig dat trekt ook na een tijdje weer weg
Ik heb m uit de vuilnisbak gevist en streep is inderdaad weggetrokken. Bedankt dames, was weer eens ongeduldig.