Colinn ik zeg net dat hij rose is en binnen de tijd. Dat je dat niet op de foto kunt zien door het uploaden is jammer. Vorige maand had ik dit ook en is het vroeg mis gegaan. Daarnaast heb ik deze cyclus 9 dpo omo wit getest. Lijkt mij dus sterk dan ik nu voor de 2e keer een vals positieve test heb. Maar goed de tijd zal het leren.
Dit is gewoon n zwanger streepje hoor! Niks grijs (of welke andere kleur dan ook)! Zie n roze streep. Nu hopen dat deze gaat oplopen!
Ik zie ook roze hoor!..... Spannend. Hopelijk gaat t deze x goed en heb je over een paar dagen een knaltest in handen!
wat een gemekker weer over grijs/dun etc streepje. jij bent gewoon zwanger nu, vooralsnog gefeliciteerd! Maar of hij gaat oplopen blijft afwachten, hoop het voor je!
Ik zie ook een duidelijk streepje hoor! En binnen de tijd en roze (wat ik ook gewoon duidelijk op de foto zie) lijkt mij dat je gewoon zwanger bent! Vooralsnog voorzichtig gefeliciteerd en ik hoop enorm dat je morgen een duidelijkere streep hebt!
Idd altijd dat gezeur over vals streepje, grijs streepje, scheef streepje etc. We moeten niet vergeten dat op een foto en ook na het uploaden de kwaliteit erg achter uit gaat. Dus als je hier een streepje ziet is die in het echt nog duidelijker en lijkt het me geen valse test. Maar goed he blijft natuurlijk wel afwachten of het goed gaat en ze oplopen. Je kunt trouwens ook eens smiddags proberen te testen! Sommige (waaronder ik) testen veel duidelijker smiddags! Was bij mij echt een groot verschil. Maar voorzichtig gefeliciteerd!!! 😊
Dankjewel Hope. Ben ook van plan eind vd middag te testen. Misschien ook eens een andere test proberen ipv KV2v5.
Ik zie ook een streepje,wat spannend meis... Ik verloor ook bij 2 van de 4 zwangerschappen bruin/rood tot week 10 en toch lopen die 2 rond. Ik duim voor je!
Nee, ik zou zeker geen andere test proberen. Die van kruidvat zijn echt het beste hoor. Lukt het je om te wachten tot morgenochtend? Dan zou hij wel opgelopen moeten zijn. Spannend allemaal hoor! Ik zie hem heel duidelijk.
Spannend! Mijn ervaring is dat kv wel 1 van de beste is. Ik zie ook veel mensen al vroeg positief testen met de action testen maar ken ik zelf niet. Ik ga voor je duimen!
Heb zojuist Kruidvat Early getest met duidelijke plus. Heb alleen geen goede foto nu, heb m op mn werk gedaan (hoezo wanhopig!) en op de wc slecht licht. Ik zal straks als ik thuis ben een nieuwe maken met goed licht. Ik durf er nu wel meer op te hopen in ieder geval maar blijft nog erg spannend!!