Hahha nou dat zei ik ook toen ik de test zag, het worden er 3 hahaha Maar wat je zegt,de streep die er hoort te staan in wel opgelopen. Maar of ie echt ok is?? @JupitR helaas geen kv meer in huis, en nog zo beroerd, dat ik deur nog niet uit ga. Morgen maar weer
Lief dat je het vraagt, de buikgriep lijkt over gelukkig. De streepjes helaas ook....geen oploop te zien, ze blijven licht net als de vorige tp's... Nu maar wachten tot het doorbreekt en dan ga ik toch overleggen om een volgende tp in kunstmatige cyclus te doen
Wat balen dat het geen goede zwangerschap blijkt te zijn... succes nu nog met je herstel van de buikgriep en hopelijk meer geluk met de volgende terugplaatsing.
Dank je wel, is gewoon zwaar frustrerend dit.... Heb liever een blanco test dan dit soort niets zeggende streepjes...
Vandaag obgesteld geworden, en een lichte streep op sensitest en kv2v5, net als afgelopen dagen. Heb alles weggegooid, geen streepjestesten meer voor mij Komende ronde nog een keer in natuurlijk cyclus, omdat ik anders een maand moet overslaan en dan tijdens de fm bespreken om volgende keer kunstmatig te doen of met ondersteuning van utro