Wat denken jullie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Doortje25, 17 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Hai allemaal,

Mijn beste vriendin testte vanochtend negatief, dacht ze.
    Na 10 minuten was dit echter het resultaat:
    IMG_4586.jpg

Ik heb nog nooit na 10 minuten zo'n duidelijk indrooglijntje gehad en hoop stiekem voor haar dat hij toch positief is. Wat denken jullie?

2. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    @doortje25. Ik denk wel positief hoor. Toen ik mijn eerste kv2v5 deed (9dpo). Verscheen het lijntje pas na 7 min ofzo. Het schijnt dat deze testen tegenwoordig langer duren voordat het lijntje verschijnt.

3. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee zo'n duidleijke indroger lijkt me ook sterk. Is het streepje roze? Denk ook echt dat ie positief is.

4. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar bij nader inzien vind ik de controle streep ook erg licht en vlekkerig. Ik zou als ik haar was voor de zekerheid nog een testje doen want deze is niet helemaal goed geloof ik

5. Woeza

Woeza Niet meer actief

Hoi meid!

Een indrooglijntje is niet zo dik en is meer grijswit gekleurd.je vriendin is hartstikke zwanger, gefeliciteerd!:D

6. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ik denk ook zwanger! Officieel mag je hem niet meer aflezen natuurlijk.. maar een dit is wel erg duidelijk voor een indroogstreepje..

7. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Ik heb ook al gezegd dat ze nog een andere test moet doen, maar vandaag gaat dat haar niet meer lukken... Ik ben erg benieuwd! Ik had ook eens zo'n vlekkerige toen ik zwanger was en die was echt positief, dus ik weet niet of dat uitmaakt. Ik duim mijn duimen blauw hier haha!

Van de week had ze er overigens ook een gedaan, die had een positief lijntje na een uur, maar dat leek echt meer op een indrooglijntje.

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik heb het twee maanden terug ook gehad en was echt niet zwanger...De kv kan dus wel degelijk buiten de tijd een hele mooie lijn geven die niets te betekenen heeft. Maar hoop voor je vriendin dat deze echt posi is natuurlijk. ;)

9. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik zou nog een test halen morgen en testen. Ziet er wel veelbelovend uit, maar tegenwoordig weet je het maar nooit met de kv testen.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gekke test?
    Even een nieuwe doen hier kun je niks over zeggen....vooral als zo'n duidelijke streep pas na 10 min kwam.

11. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Die 10 minuten zijn wat vaag. ... even opnieuw testen? ?

12. Intense

Intense Actief lid

11 sep 2012
    302
    0
    0
    Overijssel
    Ik denk dat ie toch positief is. Maar ben wel benieuwd naar een volgende test.

Succes voor je vriendin !!

13. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou toch nog een nieuwe test doen. Spannend hoor :)

14. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Dankjulliewel allemaal voor de reacties.
    Zodra mijn vriendin meer weet laat ik het weten, of zijzelf want ik heb gezegd dat ze ook een account aan moet maken. :) Uit ervaring weet ik hoe fijn het is om deze onzekere dingen met anderen te delen!

15. Loena2013

Loena2013 Nieuw lid

19 feb 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel voor alle reacties:)!
    Snel even een profiel aangemaakt!Ik ben het vriendinnetje van de test!
    Alleen helaas..Ik had me voorgenomen vanmorgen nog eens te gaan testen.. maar toen ik wakker werd was het al snel duidelijk dat dat niet meer hoefde haha! Ongesteld geworden dus.
    Toch vreemd hé hoe zo een test dan ineens om kan slaan in positief.
    Of misschien toch wel iets gezeten... geen idee.

16. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Wat balen zeg! En idd raar dat die test eigenlijk toch behoorlijk positief was....

Deel Deze Pagina