Morgen 13 dpo, ik ben erg misselijk de avonden. Het kan ook een virusje zijn. Kan dus alle kanten op. Morgen ga ik nog een testje doen. Wat spannend dat sommigen wel een streepje denken te zien. Ik laat het resultaat nog weten... nogmaals bedankt voor het meekijken....
Als je zo een paar dagen voor je nod zit dan let je zo erg op wat je voelt en wat je denkt dat je lichaam aangeeft he Elk symptoom geeft hoop en dat is mooi. Succes morgen!!!!!
Vanochtend weer getest ( 13dpo) en helaas is er weer weinig te zien. Hele vage tuurstreep ( zeer licht) maar naar mijn gevoel niet roze maar grijzig. Wel binnen de tijd. Ik voel de krampen opkomen, dus denk ik dat de menst. vanavond of morgen doorbreekt
Ja in het negatieve is het beter te zien. Ook in het daglicht zie ik een vaag grijs ( denk ik) streepje. Vandaag nog niet ongesteld geworden, even morgen afwachten. Ik heb wel enorme buik en rug krampen. En ik ben sinds 3 avonden misselijk. Benieuwd waar dit heen gaat.... jammer dat ik geen tests meer heb liggen voor morgen vroeg. Dat heb je als je alle vier de tests voor Nod gebruikt
Jou verhaal lijkt mijn verhaal wel zeg! Ik heb ook telkens van die vage testen! Word er gek van! Kruidvat testen zijn ook niet meer de testen die het waren hè!