Hoi meiden, İk heb al 3 dagen een testje gedaan en op het testje van vandaag meen ik een tuurlijntje te zien, op die van gisteren ook maar vandaag is ietsjes duidelijker. Zien jullie ook wat of maak ik mezelf nou gek.. Mijn man ziet t ook maar niet echt scherp hij zegt misschien verbeelden we het ons. Vandaar dat ik toch even een fotootje plaats.
Zie weldat ze erg onduidelijk zijn. De iphone heeft hem ook nog eens gekanteld.. En eentje in negatief
Ik zie het inderdaad ook niet echt op de foto's moet ik zeggen.. Met het blote oog is het wel duidelijker maar echt turen, kan ook vals positief zijn, je hoort het de laatste tijd vaker met de kruidvattestjes. Mijn nod is vrijdag maar gebruik utrogestan en dit houdt zo en zo de menstruatie nu tegen, denk dat ik vrijdag ochtend nog een testje doe voor de zekerheid.
Onze testen lijken erg op elkaar, ik hoop op een positief resultaat morgen voor ons beiden. Spannend! Succes....
Heb vrijdag getest, ik leek weer iets vaags te zien maar omdat er 2 dagen tusse zat had de test duidelijker moeten zijn vind ik, ook omdat het op mijn nod was. Ik heb de test daarom als negatief beschouwd en ben gestopt met de utrogstan. Nu is het wachten om m'n menstruatie. Zal er nog een foto bijdoen van de test van vrijdag. Ps raar dat de iPad de foto's steeds kantelt.. Heel irritant