Goeiemiddag Wilde even wat vragen.. Ik zit met het volgende; Neem al 9 maanden clomid en heb hierdoor netjes op dag 29/30 m'n menstruatie. (Eerste maanden ovu-testen gebruikt + echo's gehad +bloedtest om eisprong vast te stellen) Heb gisterochtend (dag29) getest met Clearbue digitaal zwanger/nietzwanger en hij gaf niet zwanger aan. Heb daarna testgedeelte eruit geklikt maar zag toch een streepje (zie foto). Had geen andere testen in huis dus kon alleen maar met deze testen. Dus mijn vraag: mag je uitgaan dat een streep een streep is, of mag je de test niet zo gebruiken? Heb begrepen dat deze testen meer hcg nodig hebben. Heb al veel teleurstellingen gehad dus kan er nog wel 1tje bij Hoor graag van jullie x.x.
Je mag die testen niet uit elkaar halen, anders haal je kv2v5? Heb je meteen duidelijkheid qua streepjes! Hoop da je snel een positieve test hebt!! :₩
Wat staat er in de gebruiksaanwijzing? Voor zover ik weet mag je hier niet op de streepjes af gaan omdat ze wel vaker twee streepjes geven ook bij geen zwangerschap. Misschien een testje van een ander merk doen die wat gevoeliger is? Bijvoorbeeld die van de Kruidvat 2 voor 5,-?
In de bijsluiter staat duidelijk dat die streepjes niks zeggen. Helaas. Je kunt deze test niet aflezen aan de hand van streepjes...... Ik zie bij jou overigens ook maar 1 streep eigenlijk? Dat is echt niet zwanger. Er moeten meerdere strepen ontstaan bij deze test. EDIT, ik zie heel licht wat.... Tijdens mijn MMM had ik ook eens deze testen gebruikt. Niet zwanger zei het ding. Haalde dat test ding eruit net als jij en joepie! Ik zag echt onmiskenbaar duidelijke streepjes. Maar helaas. 100% echt niet zwanger. Hoop dat je gauw zwanger mag zijn. Ik weet dat het slopend is als je al lang bezig bent en het wil maar niet lukken......
Oké duidelijk. Bedankt meiden! Dan wacht ik even rustig af doe morgen een kv2v5 als de duivels er nog niet zijn x.x.
de clearblue digitale testen geven altijd streepjes. ik gebruik altijd de kruidvat en als ik zeker wil weten heb ik ook clearblue in huis